TomTom Runner grijs

Bekijk alle Hartslagmeters

7,1

Hanna 02-03-2018

tom tom runner

Ik vind het TomTom horloge heel makkelijk in gebruik. Helaas heb ik wat twijfels over hoe accuraat hij is. Overgangen in snelheid pakt hij niet snel op, wat nogal onhandig is. Ook bij langere tochten , met name in het bos, heb ik vaak het idee dat er toch iets niet klopt. Ik vind het nogal vervelend, maar toch ook overdreven om een nieuwe te kopen. Ook was hij wel erg snel leeg bij de nachtfunctie.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • meerdere sporten

Minpunten

• overgangen in snelheid traag?
  • gps niet altijd accuraat?
  • snel leeg bij nacht functie
Geschreven voor: TomTom Runner roze, zwart

annette79 18-04-2014

6,6
Mooi horloge met fijne functies, eigenlijk alles erop wat je nodig hebt, handig groot duidelijk scherm.
minpunten; programma op pc is drama, je kunt geen tussentijden bekijken, gatering data laden...daarna treedt er steeds een fout op waarna ik steeds opnieuw moet proberen. Alles is in het engels! je kunt op horloge zelf niet terugkijken.
Ik zou het horloge niet aanraden aan anderen.
Geschreven voor: TomTom Runner roze, zwart

KatPet 19-02-2014

Zeer eenvoudig te gebruiken dank zij de one-button bediening.
Het grote display is duidelijk leesbaar en men kan heel makkelijk switchen tussen de verschillende mogelijke gegevens.
Het draagcomfort zit ook zeer goed, en eigelijk ziet het er nog leuk uit ook (perssonlijke mening).
Zeer makkelijk aan te sluiten en op te laden. Groot pluspunt is dat men direkt op externe sites (vb Runkeeper, ...) zijn gegevens kan uploaden.
Enige minder positieve puntje is misschien de kwaliteit van de textiel-borstband.
Geschreven voor: TomTom Runner grijs