TomTom Runner roze, zwart

Polar V800 zwart

7,3

Steef 15-02-2017 Product paar maanden in bezit

Makkelijke bediening

Fijn horloge, makkelijk te bedienen, betaalbaar, stevig, goed leesbaar, goede gps ontvangst. Duidelijke handleiding via internet.

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Stevig,robuust
  • Goede gps
  • Duidelijke bediening
  • Goede pc ondersteuning

Minpunten

• de Android app is erg slecht,gemiste kans

Nic Van Calster 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Vrij kompleet

Is mijn 2de tomtom zijn ten opzichte van garin handiger in gebruik (bezit een 15 tal toestellen) en ben vanaf commercialisering met GPS vertrouwd
Enige minpunt is de batterij indicatie als die in % zou zijn zou aangeven wanneer je moet opladen .

Pluspunten

• Duidelijk
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Batterij niveau niet in %weergegeven

Mike 08-02-2017 Product paar maanden in bezit

Maakt beloften waar!

Het apparaat maakt zijn belofte waar. Ik kan mijn hardloopprestaties zowel tijdens een training als gedurende een langere periode goed volgen en vergelijken. Daarbij is het makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Functies
  • Gebruik

Minpunten

• Soms even tijd nodig om gps-signaal op te pakken

maria 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Goed en makkelijk horloge voor mijn doeleinden

Ik vind het een heel makkelijk horloge. Ik gebruik hem voor het wandelen. Onderweg kan ik zien hoeveel kilometers we hebben gelopen hoelang en hoe laat het is (je kunt dit instellen wat je allemaal wilt zien op je scherm) Nadien kan ik hem koppelen met een app op de telefoon of op de PC en kun je alles in grafieken ed bijhouden. hij is precies wat ik nodig heb, onderweg niet teveel poespas en later alles rustig bekijken.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • makkelijk te koppelen met pc en app
  • goede accuduur
  • duidelijk leesbaar

Minpunten

• soms duurt het even voor de gps gevonden is

Willibrord 11-01-2017 Product paar weken in bezit

De beste GPS meting

Ik heb de GPS meting vergeleken met die van een Garmin horloge, een Samsung S5 smartphone en met meting op de fiets. De Tomtom is de enige die geen last heeft van dichte bebossing en de meest accurate meting levert. Verder is dit horloge simpel tijdens het lopen te bedienen en af te lezen op een grote keuze aan scherm layouts. Alleen jammer dat na het stoppen van de training de gegevens meteen van het scherm verdwijnen en je die pas te zien krijgt als je hem thuis gedownload hebt.

Pluspunten

• nauwkeurige GPS meting
  • geen GPS verstoring door bomen
  • makkelijk bedienbaar tijdens lopen
  • mooie app om alle trainingen terug te zien

Minpunten

• gegevens niet zichtbaar als je de training stopt

Adriaan 25-11-2016 Product paar maanden in bezit

Voldoende opties, synchroniseren met telefoon is drama

Echt een fijn horloge dat je ook 'normaal' kunt dragen. De opties die het biedt zijn voor de hobby-hardloper ruim voldoende.
Accu gaat zonder dat de GPS aanstaat meer dan een week mee. Mooi duidelijk scherm

Het synchroniseren met de telefoon is een drama. Ik heb het na drie weken nog niet voor elkaar gekregen en heb zo ongeveer elke helppagina op internet geprobeerd.
Dus die hoop heb ik maar opgegeven.

Pluspunten

• Accu
  • Scherm

Minpunten

• Synchronisatie met telefoon

Gio 09-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Gebruikersvriendelijk en een mooi groot display

Het is een gebruikersvriendelijk sporthorloge met alle functies die je nodig hebt bij het sporten. De instellen van het horloge is gemakkelijk en de display is groot en goed leesbaar, ook in het donker. Mijn horloge heb ik binnen ongeveer 1 jaar al tweemaal wegens een defect naar TomTom moeten sturen en een "refurbished"exemplaar teruggekregen. Met mijn Garmin heb ik 6 jaar zonder problemen gedaan.

Pluspunten

• display
  • instellingen

Minpunten

• snel defect - gevoelig
  • reageert langzaam bij verandering van snelheid.
  • batterij hartslagband snel leeg

Lisa 29-09-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn sporthorloge voor de gemiddelde sporter

Voordeel van dit horloge is dat je loop, zwem en fiets prestaties kan meten. Nadeel is wel dat als je eerst gaat fietsen en daarna gaat hardlopen handmatig de sportonderdelen moet wisselen. Tijdens een triatlon is dit niet handig. De losse hartslagmeter werkt prima, echter zou ik nu kiezen voor een met geïntegreerde hartslagmeter.

Pluspunten

• Zowel voor zwemmen, hardlopen en fietsen

Minpunten

• Handmatig wisselen van onderdelen
  • Kan lang duren voordat ie GPS ontvangst heeft

jeroen 09-09-2016 Product paar weken in bezit

prima horloge, slecht werkende app

De horloge is erg fijn. Duidelijk display en met de juiste informatie. Batterij gaat erg lang mee. GPS in no-time wanneer het horloge goed is geupdate.
De tomtom mysports app is erg traag. Duurt echt veeeeel te lang voordat de gevraagde pagina wordt geopend (bijna niet werkbaar). uploaden van de activiteit is ook erg langzaam. Als de app zou werken, zoals bv runtastic gewoon goed en snel, is het helemaal top! hier ligt nog (heel) veel werk voor tomtom.

Pluspunten

• horloge doet wat ik wil
  • Makkelijk te bedienen.
  • Goed display

Minpunten

• Slechte App

André 27-07-2016 Product maand in bezit

Geen aanrader

5,8
GPS signaal wordt traag gevonden.
Bijhorende app werkt flauwtjes. Onduidelijk hoe of wanneer gegevens doorgestuurd worden naar app.

leo jongen 15-07-2016 Product maand in bezit

Prima sport horloge

Als je enkel wilt rennen en trainen zonder al teveel gedoe is dit een prima sport horloge voor een goede prijs. De software is duidelijk en functioneert naar behoren. Enkel het zoeken naar de satelliet duurt soms even, maar dat vindt ik geen probleem. Voor mij voldoet dit horloge prima aan mijn wens.

mrhulzink 10-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Ik ben er erg tevreden mee. Had in het begin een probleem met handmatig klokken maar dat werd perfect opgelost door Tomtom.

wil 26-12-2015 Product kwartaal in bezit

6,4
Huidige snelheid is niet meteen actueel.
De gegevens zijn niet precies ik heb 2 horloges en deze geven een andere uitslag bij dezelfde afstand (tegelijk gemeten)
Jammer dat je geen piramide interval kunt instellen

griwim 29-12-2015

Mijn ervaring is ook dat de Garmin Forerunner nauwkeuriger is. Allebei tegelijk omgehad en de Garmin gaf een hogere snelheid aan. De Tomtom bleef ook regelmatig hangen om dan even later weer te gaan lopen.
Het display is erg duidelijk. Ook omdat de nachtstand is in te schakelen en je niet op een knop hoeft te drukken om bij te lichten. Bij mij gaat de voorkeur toch uit naar de Garmin en ga mijn Tomtom in de uitverkoop gooien.

Opajan schiedam 03-01-2015 Product jaar of meer in bezit

ik heb inmiddels een tomtom horloge met ingebouwde hartslagmeter;
en sinds de tomtom de software heeft geupdate werk alles perfect.
alles woord netjes in MY-Sports gezet routes worden getekend en als je regelmatig loopt en dus je prestaties wil registreren laat hij automatisch weer op.ben trots op mijn speeltje

Protocol 07-09-2014 Product kwartaal in bezit

Wat een miskoop. Satellietontvangst is zeer wisselvallig. Quick GPS werkt alleen als je het horloge dagelijks aan de PC hangt. Vandaag voor het eerst een wedstrijd mee gelopen en ja hoor: na 3 km verliest het horloge zomaar ineens het GPS signaal, en vindt het de rest van de wedstrijd niet meer terug.

Had ik toch maar meteen een Garmin gekocht...

paulband 20-07-2014 Product maand in bezit

Horloge heeft alle functies die je nodig hebt en je kunt op één scherm drie functies naar keuze zichtbaar maken.
Minpunten zijn de upload functie naar de Website die vaak niet werkt en de quick GPS functie die ook vaak niet beschikbaar is zodat je lange tijd moet wachten voordat je kunt beginnen.

Opajan schiedam 30-06-2014 Product kwartaal in bezit

7,4
Ik heb dit hologe genomen voor het grote diplay.wat ik zonder bril ken lezen ;behalve de kleine details.werkt goed maar op de computer gaat het niet naar wens ;verder had ik eerder willen weten dat er een horloge met hart slag meter op de markt zou komen dan had ik deze gekocht.Nog geen week nadat ik deze heb aangeschaft ;kwam ik op de beurs van rotterdan marathon de hartslaghologe al tegen.

annette79 18-04-2014 Product paar weken in bezit

6,6
Mooi horloge met fijne functies, eigenlijk alles erop wat je nodig hebt, handig groot duidelijk scherm.
minpunten; programma op pc is drama, je kunt geen tussentijden bekijken, gatering data laden...daarna treedt er steeds een fout op waarna ik steeds opnieuw moet proberen. Alles is in het engels! je kunt op horloge zelf niet terugkijken.
Ik zou het horloge niet aanraden aan anderen.

leolodder 23-03-2014 Product maand in bezit

Mooi en plat horloge, zit comfortabel om de pols, gebruiksgemak is prima, alles met 1 knop. Alleen jammer dat er GEEN functie op zit van km/ per uur. Ik las dat dit met een laatste update is toegevoegd, bij mij werkt het nog niet, terwijl ik mijn horloge 3 maal per week aan de computer hang. Ook jammer dat je je hardloopgegevens niet rechtstreeks kunt delen op b.v. twitter en facebook. Soms duurt het even voordat ik contact heb met de satelliet.

rhulzink 24-03-2014

Km/uur werkt bij mij prima. Ook kan ik gewoon mijn data van de loop wel op facebook zetten. dat met de sateliet klopt qwel dat heb ik soms ook maar zet hem tijdens de warming up al aan, als ik dan ga lopen heb ik meestal wel de satelieten.

Paula benders 22-02-2014 Product paar weken in bezit

Een mooi horloge werkt makkelijk, maar jammer dat er GEEN functie op zit van km/ per uur.
Dit wordt door een hoop lopers gebruikt.

rhulzink 24-02-2014

Ik heb ook dit horloge maar bij een van de laatste updates is er de functie van KM/uur erbij op gekomen dus zit er wel degelijk op