Western Digital Elements SE

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital Elements SE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martijn1072 15-02-2013
Geschreven voor: Western Digital Elements SE

Zeer betrouwbare harde schijf, met genoeg snelheid en stabiliteit. Getwijfeld tussen deze en de LaCie Rikiki, vanwege de prijs voor de WD gekozen. Geen spijt van!

Sunny99 04-06-2014

Hallo Martijn,
Mag ik vragen of de disk nog steeds bevalt?

Henry Leenheers 20-12-2012
Geschreven voor: Western Digital Elements SE

Gewoon een topproduct van WD Er blijven altijd mensen bestaan die niet zorgvuldig om kunnen gaan met dit soort produkten. Het ding is handig, super snel en zeer degelijk gebouwd.

JAW1972 18-08-2012
Geschreven voor: Western Digital Elements SE

Gecrasht met al onze foto's erop. De hele geschiedenis gewist! Okee, ik had een back up moeten maken. Ik dacht dat WD een kwaliteitsmerk was. Maar toch is het gebeurd.

naam whatever 16-07-2012
Geschreven voor: Western Digital Elements SE

Dit is de derde WD elements die het begeeft en ben er helemaal klaar mee!!

Stepinto 01-08-2012

Vreemd, Ik gebruik al enkele jaren een 120GB WD-Passport compacte pocketschijf en een 1TB WD-Elements om al mijn belangrijke "Backup bestanden" zoals grote video en fotobestanden op te slaan.

Het werkt al jaren altijd goed en snel bij mij, écht geen slechte ervaringen tot nu mee gehad, misschien heb je te maken met een kwalitatief mindere batch van de productie-lijn, maar daar zou WD-Digital dan weer op moeten reageren naar hun consumenten toe, tja als de pech je tot driemaal toe achtervolgt kan ik mij voorstellen dat je er "Klaar mee bent" op een moment met een bepaald product.

Voor mijn Humax 5200C heb ik een uitbreiding van geheugenopslag nodig en dat wordt gezien mijn eigen ervaringen met het merk WD-Digital toch weer een 1TB WD-Elements desktop HDD, ik moet alleen nog informeren of mijn Humax 5200C met deze externe schijf compatible is, maar daar ga ik straks bij Western Digital over informeren, want er is een nieuwe "Element1TB-HDD" op de markt gekomen met een
USB2.0 en een USB3.0 aansluiting in één behuizing.

Ik wil weten of het zin heeft om een USB.3.0 device aan te schaffen, want de humax heeft voor zover ik weet alleen USB2.0 aansluitingen.

Jingle 29-09-2012

Ik zou eens proberen om een schijf correct van de machine te verwijderen in plaats van de schijf eruit te trekken als je ermee gewerkt hebt.
Eerst pictogram in het syteemvak aanklikken en schijf verwijderen aanklikken en pas dan de schijf verwijderen als de PC zegt dat het kan.
Of de PC eerst afsluiten en daarna de schijf eraf halen.

Broodje Kaas 24-01-2012
Geschreven voor: Western Digital Elements SE

Uitstekende externe harde schijf. Lekker snel met USB 3.0 en maar 1 kabel nodig (en ook 1 USB poort). De reden dat ik geen 10 geef is omdat het lampje een beetje fel is. Tot nu toe zeer tevreden over.