LaCie Hard Drive, Design by F.A. Porsche 320GB - Reviews

Interface
USB 2.0
Capaciteit
320 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de LaCie Hard Drive, Design by F.A. Porsche 320GB op Kieskeurig.nl.

Michiel2008 16-01-2008
  • Product half jaar in bezit

plus punten:
- mooi design
- eenvouding in gebruik (in pluggen et voila!)
- veel schijf voor mooie prijs

min punten:
- USB kabel erg kort, waardoor hij onder mijn buro staat en ik het mooie design niet kan zien :( Ik heb geprobeerd een USB verleng kabel aan te maken maar dan herkent mijn Vista PC de schijf niet meer :S
- omdat schijf onder buro staat en aan/uit knop aan achterkant zit moet ik telkens onder buro kruipen... maargoed dat ligt aan mijn opstelling
- Verder geen minpunten

theo159 07-09-2007
  • Product half jaar in bezit

Geen spijt van, zeker al 5 a 6 maanden in bezit! Het enige irritante puntje wat ik kan noemen is, dat er een externe voeding aanzit, maar ja daar heb ik zelf voor gekozen ivm met de gunstige prijs en overdrachtsnelheid die je er voor krijgt.
Voor de rest alleen kan ik alleen maar positief zijn over deze harde schijf. Ik zit er zelfs aan te denken om er 1 voor mijn vriendin te kopen.

Webuser_75 10-05-2007

Geweldig. Deze schijf moest werken onder WIN98SE.
Andere fabrikanten beloven dit (zelf ervaren) maar LaCie maakt het ook waar. Voor velen misschien oninteressant maar je drivers in orde hebben is voor mij de puntjes op iiiii
Hij is trouwens erg stil.

boomklever 19-02-2007

Voordelige en goedwerkende externe schijf. Redelijk stil en behoorlijk snel (maar wel iets langzamer dan mijn Maxtor OneTouch 300 Gb Firewire). Lekker klein. Een paar minpuntjes:

- meegeleverde USB kabel is wel heel erg kort (ik haal net de bovenkant van mijn PC)
- geen Powersave functie (je moet hem altijd handmatig uitzetten)
- Meegeleverde backup software stelt niets voor (zo simpel heb ik nog nooit gezien). Maar voor deze prijs kun je ook niet veel verwachten.