De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Silicon Power 2TB Rugged Armor A80 IEC IPX7 waterdicht/ schokbestendig, 2.5 inch USB 3.0 Military Grade Portable Hard Drive op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marcel 20-01-2017
De Armor A80 is netjes afgewerkt en echt zeer robuust (shockproof, waterproof en druk bestendig) ook hebt je de keuze uit een 1 of 2TB schijf (2.5 inch).
Op de Armor A80 zit 3 jaar garantie.
Aan de zijkant van de behuizing is een klein USB 3.0 kabeltje aanwezig extra bijgeleverd is ook een lange kabel. Verder werkt de schijf geruisloos en snel.
Bij de connector zit ook nog een LED aanduiding (blauw) zodat je kunt zien dat de USB verbinding werkt.
Kortom een echte aanrader en zeker voor die prijs, zelf gebruik ik de schijf om een backup van de server te maken.

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Shockproof
  • Drukbestendig (300kg)