Western Digital My Book2 Studio Edition 1TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital My Book2 Studio Edition 1TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Avenger907 13-10-2009

Ik gebruik hem met e-sata connection en het loopt geweldig. Sneller dan met mijn usb 2.0 snoertje.

Ik ben heel tevreden. De schrijf heb ik compleet geformateerd en alle Mac and Apple crap eraf gegooit. De schijf opgedeeld in partities.

Nou hij werkt geweldig nu. Het backuppen van gigabytes aan data is nu een fluitje van een cent.

Pierre09 06-02-2009

De Terrabyteschijf draait nu een week en is aangesloten op een NSLU2 en presteert naar behoren. Door deze combinatie kunnen de kinderen via het thuisnetwerk toegang krijgen tot muziekbestanden.
Schijf heeft geen koelventilator, wat hem al stil maakt. En de schijf zelf hoor je ook niet onder bedrijf draaien.

Marc S 27-12-2007

Ik heb de WD nu een aantal weken in bezit , en ik kan je zeggen dat hij erg stil is ,ongelofelijk snel is en zeer gemakkelijk in gebruik is .
Mede door de software die door WD beschikbaar wordt gesteld

Persoonlijk gebruik ik hem hooftzakelijk voor timemachine en imovie
De volgende externe schijf wordt weer een WD van dit type (500 GB ) die ik dan inzet als netwerk schijf en koppel aan mijn airport extreme router.