Apple AirPort Time Capsule 3TB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple AirPort Time Capsule 3TB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Van veghel 12-01-2018

Super wiffi en backup

Makkelijk in te stellen en super wiffi. Backup vanaf de Mac is super makkelijk.
Tevens is die mooi en klein en past die zeker in de omgeving.

Nick65 13-06-2014

Ik gebruik de AirPort Time Capsule 3TB nu al enige tijd en ben erg tevreden over zowel het WiFi bereik en -snelheid als de opslagmogelijkheden. Ik gebruik de TC ook als centrale opslageenheid, te benaderen vanuit mijn Windows laptop als gedeelde drive maar ook vanuit mijn iPad/iPhone middels de app Remote Files (super app, kan ook veel verschillende media files afspelen zoals AVI en MPEG). De oversdrachtsnelheid van de TC is ook naar behoren, en het feit dat je hem kunt uitbreiden met een extra externe harde schijf is voor mij top.

O. van Ewijk 03-01-2014

Helaas is het bereik van de WiFi zeer matig, ik heb de twee gigabyte uitvoering gekocht voor draadloze opslag en dat werkt wel naar behoren, maar maakt wel een rumoerig geluid.
Mijn Mac die een meter vanaf de AirPort staat pakt toch een andere WifiRouter.
Ik heb al van alles geprobeerd, zelf een update, maar wordt er niet beter op.
Model is wel mooi, maar voor dit geld koop je een ander beter product.
Jammer gemiste kans van dit populaire merk.

dens70 26-04-2014

Ik denk dat u met de Time Capsule terug moet naar de verkoper want er moet iets mis zijn. De Time Capsule staat juist bekend om z'n geweldige WiFi bereik.

J de Jong 01-11-2013

Heel mooi apparaat dat naast snele WiFi ook heel veel gemak biedt.
Gemak van automatisch backuppen.
Bereik is heel goed maar ik heb voor een nog betere dekking in het hele huis (ook op zolder) op de eerste verdieping ook nog een airport extreme staan als extender.
Heb nog geen apparaten die het snellere WiFi ac gebruiken dus kan ik daar nog niets over zeggen.
Ben zeer tevreden.