Western Digital 1TB My Passport Ultra

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital 1TB My Passport Ultra op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

Tk1985 15-10-2015

Goedkoop in de aanschaf, duur als je je data ooit nog terug wilt zien.

Schijf nog geen jaar in bezit. Mijn laptop herkende de schijf niet meer. Met WD gemailed, uitstekende service en erg snel maar met advies "probeer een ander kabeltje". Toen werkte de schijf helemaal niet meer. Ze vervangen de schijf gratis maar de data recovery vergoeden ze niet.

Kosten: €1500-€2000... De schrijfkop blijkt kapot, een veelvoorkomend probleem lees ik online. Gelukkig heb Ivan 85% van de data een extra Back-up maar een deel is echt kwijt.

Nooit meer een WD voor mij. Ga over op een ssd.

betonl 05-05-2015

Werkt super goed met windows 8.1

Super snel en compact.Past makkelijk in de broekzak.
Goed verhouding prijs/kwaliteit...

Gasengineering 03-07-2014

Back up maken en overige bestanden kopiëren inclusief de beveiliging instellen gaat makkelijk.
Jammer dat dan blijkt dat de beveiligde bestanden niet te lezen zijn met een Windows Surface tablet... De oplossing van WD, wachtwoord met een andere PC verwijderen en dan zijn de bestanden zichtbaar...
Daar koop ik dus geen harde schijf met wachtwoord beveiliging voor.

mark_277 07-06-2014

Ik gebruik deze Western Digital Ultra nu een half jaar bij mijn Mac Book en sinds een paar weken ziet mijn Mac de schijf niet meer. Dit probleem doet zich ook bij Windows pc's voor.
Ik ben dus de complete inhoud van mijn schijf kwijt.
Er is niks tegen te doen kabeltje verwisselen etc helpt allemaal niet!

Voor deze schijf heb ik dit probleem ook al met een andere Western Digital schijf gehad die na een tijdje ook mee op hield.

Kortom voor mijn geen Western Digital Harddrives meer!

Waardeloze kwaliteit!

Anoniem 23-12-2013

Hele fijne schijf. Werkt echt super. Ideaal om ook aan de tv te hangen, stroomvoorziening gaat nl. via de usb poort. Blu ray-tjes afspelen is zo echt kinderspel. Heb wel een langere usb kabel gekocht zodat ik hem in de tv kast kan leggen.

rolandgroen 10-01-2014

Kan je hem ook aan een usb 2.0 aansluiten?