Seagate Wireless Plus 1TB - Reviews

Capaciteit
1000 GB
Form factor
2.5 inch

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

BasMullink 08-02-2015 Product paar weken in bezit

Ontzettend handig om al mijn films mee op vakantie te kunnen nemen. Heb er veel plezier van, zeker omdat ik hem voor zowel mijn iPad en laptop overal kan gebruiken! Het streamen van films op mijn iPad gaat ook sneller dan ik had verwacht, ik hoef helemaal niet op het bufferen te wachten.

jeabenruud 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na al de geweldige revieuw toch maar aangeschaft.
eerst opgeladen en aangezet.
App geladen voor ios ipad.
Hij maakte vebinding met de ipad.
Maar zag mijn eigen netwerk niet bleef maar zoeken.
Kon totaal niks naar uploaden via de ipad. Toen maar aansluiten op computer. De mappen kon ik openen. Heb er wat ingeladen wat tevens niet erg snel gaat. Losgekoppeld. Opgestart en hij doet gewoon niks meer. Lijkt wel vastgelopen. Gereset maar ook dat helpt niet. Zonde van mijn geld tijd en ergenis.
Koop deze nooit.

Robinc 19-02-2015 Product maand in bezit

Ideaal voor reizen. Draadloos verbinden met 3 apparaten tegelijkertijd. Compact, snel en betrouwbaar.
stijndestp 16-07-2015

Hoi, heb je ook geprobeerd om op 3 verschillende mobiele apparaten film's te bekijken? (zonder haperingen) ik kan hier niks over op internet vinden :)

Fennebh 18-02-2015 Product paar weken in bezit

De wireless harde is schijf is ontzettend handig om mee te nemen naar bijvoorbeeld werk of studie. Je kunt hem gewoon in je tas laten zitten terwijl je hem gebruikt.
Het meest fijne is echter de gebruiksvriendelijkheid. Je kunt via een app op je telefoon of tablet direct bestanden bekijken maar ook erop zetten.
Een perfect product voor mij!
Lorenzo Walther 08-03-2015

Hi, is het heel makkelijk om draadloos foto's naar het apparaat te streamen? Werkt dit goed?

RubyMarijt 17-02-2015 Product kwartaal in bezit

Een fijne hardeschijf waar je op kan vertrouwen! Ik heb laatst zelfs in het vliegtuig mijn favoriete series kunnen kijken, geen storing of hapering en de accu gaat lekker lang mee. De Seagate Wireless Plus is ook super licht en dus totaal niet moeilijk om te vervoeren.
Ik ben fan!

Daan v Beurden 17-02-2015 Product paar dagen in bezit

Betrouwbare harde schijf die draadloos overal werkt met meerdere apparaten tegelijkertijd.
Onderweg een film streamen is geen probleem. Batterij gaat 6 tot 8 uur mee. Hij is niet zwaar of erg log, kan makkelijk in de handtas of rugzak. Ik ben er erg tevreden mee.

Sebastiaan.G 17-02-2015 Product paar weken in bezit

Zeer net apparaat. Ik kan al mijn films en series kijken waar ik maar wil. De app werkt goed, op verschillende apparaten. Streamen gaat ontzettend snel, ik heb geen last van haperingen. Zelf op verschillende apparaten verschillende films streamen is me gelukt. De wifi werkt dus ook goed. Het online draadloos uploaden gaat wat langzamer, dit kan je beter even met de kabel doen. Daarna draadloos te gebruiken.

christjeeh 17-02-2015 Product kwartaal in bezit

Pluspunten
- Het is ontzettend fijn in gebruik.
- Geen Draden.
- Gemakkelijk Films/muziek streamen naar telefoon/tablet.
- Zit een accu in die nog eens lang meegaat. Je kan makkelijk films kijken in de trein zonder je zorgen te maken over de accu.

Minpunten
- Ik kan op geen minpunt komen.

DennisvanBeek 10-11-2014 Product paar dagen in bezit

ik was op zoek naar een harde schijf die ik kon gebruikn in combinatie met mijn tablet voor het kijken van films die op mijn computer staan.
de harde schijf werkt erg gemakkelijk omdat de schijf een eigen wifi-netwerk heeft. d.m.v. een app op je tablet of telefoon maak je verbinding met de harde schijft en kun je dus films kijken. naturrlijk is het bekijken van foto's en het beluistern van muziek ook mogelijk. wat fijn is is dat de accu gemiddeld 10 uur mee gaat. verder is deze schijf ook prima te gebruiken als netwerkschijf.
petervanvaalen 07-12-2014

Beste Dennis,
Kunnen hier ook films van iTunes opgezet worden?