Seagate Desktop HDD 3TB SATA HDD - Reviews

64 MB

3,2

• Slecht

GerbenK1977 12-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Twee van deze schijven gekocht en beide gecrasht na 2 jaar gebruik. MyCom geeft kortere garantie dan Seagate zelf (vreemd!) en helaas ook geen coulance als de schijf 1,5 maand na het verstrijken van de mycom garantie kapot gaat. Ook niet als de telefonische medewerker aangeeft dat ik langs kon komen om hem in te wisselen. Nu dus maar via Seagate regelen…

Volgende keer dus een schijf van een ander merk en ook bij een andere winkel
MarcHH 11-03-2015 Product jaar of meer in bezit

na 11/2 jaar ging de performance van 3 van mn 4 schijven van dit type opeens hard achteruit. Ik had ze in een 8 bay Synology. Gelukkig net op tijd 2 nieuwe schijven kunnen kopen (2 hadden echt grotere problemen) en kunnen vervangen. Ik heb WD gekocht speciaal gemaakt voor de NAS. NIET KOPEN dus !
mezzin 13-09-2014 Product jaar of meer in bezit

Na de 4de schijf die gesneuveld is tot de conclusie gekomen dat deze schijven niet echt van goede kwaliteit zijn. De eerste was een DOA de tweede en derde met smart errors en de 4de heeft gewoon een crash gehad. Deze schijven had ik gekocht voor mij 4 Bay Synogloy NAS.
logingegevens 22-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Nu, precies 2 jaar en een maand verder is de mijne ermee gestopt.
Error.
Niet meer aan de gang te krijgen.

Heeft aldoor in een Synology ds112 gezeten.

Flinke teleurstelling dus.
Richard.De.Winkel 27-05-2013 Product paar dagen in bezit

Van deze 3TB is de prijs per gigabyte de goedkoopste. En is Dixons de goedkoopste aanbieder plus nogeens 50 airmiles erbij. Via internet besteld en de volgende dag in huis. Helemaal top!