De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MFQ4070 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zwart 11-02-2021

Onmisbaar in actieve keuken!

Geschreven voor: Bosch MFQ4070

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naast alle keukenmachines is een handmixer een must have voor in onze actieve keuken. Er wordt veel gekookt en gebakken en de handmixer is een onmisbaar item! De handmixer ziet er ook nog eens mooi uit. Hij is makkelijk in gebruik, je klikt de gardes of deeghaken er zo in- en uit. De staafmixer is niet al te 'diep' dus makkelijk schoon te maken. Voor een volgende editie zou ik het fijn vinden als de mixer makkelijker neer te zetten is: soms is er even een pauze tussen het mixen door (als je ingredienten er bij moet pakken of iets moet wegen). Door de positie van het snoer en met gardes of deeghaken er in, voelt dit niet als een hele stevige manier van neerzetten.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com