Philips 450 W, 5 snelheden + turbo, mixer, automatisch aangedreven kom 3l - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 450 W, 5 snelheden + turbo, mixer, automatisch aangedreven kom 3l op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

w.de Jong 24-02-2024

tegen verwachting in een slechter product dan eerder

Nadat mijn oude Moulinex mixer versleten was heb ik een Philips gekocht. Helaas is dat wat teleurstellen uitgevallen. Wanneer je bij het cakebakken het meel wil toevoegen ontstaat er een flinke stofwolk. Volgens mij ontstaat dat door twee factoren. Ten eerste is het toerental bij de laagste stand veel te hoog. Daarnaast is de vorm van de mixer garders daar de oorzaak van. die zijn gemaakt uit platte stripjes i.p.v. de ronde staafjes zoals bij mijn oude Moulinex. Daardoor ontstaat er, zeker bij een hoger toerental, veel luchtwerveling zodat je een stofwolk krijgt bij het toevoegen van het meel. Nu doe ik er telkens een beetje meel in als de mixer uit staat en doe de mixer met kleine schokjes telkens aan en uit totdat het meel er door zit. die cyclus herhaal ik totdat al het meel er door zit. Best een gedoe dus. Wie wil de mixer van mij overnemen want ik ga een andere kopen. Waarschijnlijk een Braun HM 1070 WH MultiMix. Blijft natuurlijk een gok.

Pluspunten

• goed schoon te houden

Minpunten

• laagste toerental te hoog
  • stofwolk bij toevoegen meel

s*************@g******** 13-03-2023

De deeghaken en gardes waren er niet in te krijgen. Je kon zien dat ze er scheef boven zaten. Teruggebracht. De verkoopster van Blokker kreeg ze er met zeer veel moeite toch in. Ik vertrouw dat niet. Binnenwerks moet dat toch gaan 'wringen' naar mijn idee. Er ontbrak ook een boekje. E.e.a. gaf mij het gevoel dat dit apparaat al eens was teruggebracht? Maar dus gewoon door het magazijn weer doorgestuurd. De mevrouw van De Blokker was zeer attent en behulpzaam. Geld terug gekregen.
Mijn vertrouwen in dit apparaat is weg.

Minpunten

• Deeghaken en gardes passen niet goed.

fam.oosterloo@gmail.com 08-07-2022
  • Product gekregen

Ik heb meer dan veertig jaar een Philip mixer met mengkom en standaard gehad. Omdat er nu na al die jaren één beslag garde kapot is en ik al die jaren meer dan tevreden was wou ik graag weer een Philips mixer met standaard. Maar wat een teleurstelling. Niet te vergelijken met de vorige. Het deeg en beslag kruipt omhoog tegen de gardes op en in de mixer. Één ellende en ik ben dan ook zeer teleurgesteld en ontevreden over dit product.

Helaas heb ik de mixer gebruikt en kan het product dus niet meer retour sturen.

Minpunten

• De hele mixer
  • Het hele product

Peadair 14-11-2018

Supersimpel

Leuk en supersimpel ontwerp! Een eenvoudig en toch slim bedacht apparaat zonder de moeilijke toestanden van dure keukenmachines. "Een kind kan de was doen" en zeker deze senior.
Eenvoudig te reinigen. Draait soepel in alle standen - ook turbo. Zowel cake-beslag als appeltaart- ,brood- , en speculaas-deeg gemakkelijk te maken.

Pluspunten

• Gemakkelijk te reinigen
  • Staat stabiel op het aanrecht ook bij turbostand