Philips Viva Collection HR3745 - Reviews

tile-Aantal standen
5 snelheden/standen
Type/soort
mixer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3745 op Kieskeurig.nl.

OlenaP 03-12-2018

Super mixer!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Ik heb deze mixer met verschillend soort deeg geprobeerd. Bij de stevige deeg werkt hij niet zo prima (bijv. het brood). Daarom vervangt hij de echte keukenmachine niet.
Maar hij past prima voor de gewone deeg en de glazuur (cupcakes, pannenkoeken, taart). Ik zocht zo'n mixer als tweede apparaat naast mijn keukenmachine. Vaak heb ik de meerdere schalen tegelijk nodig.
Viva werkt zo veel beter dan mijn oude Phillips. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Zowie 02-12-2018

Handig, eenvoudig en snel!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Mixer werkt erg goed voor het kloppen van beslag, kom draait onder het mixen mee.
Erg gebruiksvriendelijk, kom uitneembaar dus eenvoudig in gebruik en schoonmaak. Geluid minimaal. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Momojansen 01-12-2018

Super mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Handig mixer en een mooie bak, heel goed dat de mixer ook los te gebruikenis, en makkelijk dat je ook deeg kan mixen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 01-12-2018

Een sterke mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Deze mixer heb ik nu even in bezit en ik ben nog niets tegen gekomen wat de mixer niet aankan.
Van soepel mixen tot het kneden van deeg is geen probleem. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mientje1 30-11-2018

Makkelijk in gebruik, functioneert goed

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Ik heb de Philips Viva Collection mixer met kom nu tweeënhalve week in bezit. De mixer werkt erg goed zeker voor het lichter beslag zoals slagroom en eiwitten, maar ook voor boter met fondant voor bonbonvulling. De klopfunctie is erg goed voor dit soort typen beslag. De kneedfunctie voor lichtere producten gaat ook goed, maar voor zwaardere degen zoals brood heeft ie niet genoeg kracht om te kneden. De standaard waar de mixer op geplaatst kan worden is een prettige toevoeging, met standaard is het beslag even goed als wanneer de mixer als handmixer wordt gebruikt. De bediening is duidelijk en eenvoudig. De haken zijn eenvoudig te bevestigen en te verwijderen uit de mixer en de mixer kan weer makkelijk in de standaard terug gezet worden. Kom en kloppers zijn vaatwasbestendig en mixer laat zich makkelijk met een vochtig doekje schoonmaken. Kortom een apparaat wat zeker aan te raden is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Casey85 28-11-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Appraat is makkelijk in gebruik, weet snel genoeg hoe je het moet gebruiken. Apparaat is compact dus snel opgeborgen maar staat ook leuk op het aanrecht. Verschillende standen maken het product prettig in omgang en heb je juiste dikte in beslag, ook handig om in een handomdraai een heerlijke saus op tafel te serveren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

An42 27-11-2018

Prima en krachtige mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Ik mocht deze mixer testen en ben zeer tevreden over deze mixer, geen gedoe meer. Laat de mixer maar draaien. Zorg er wel voor dat de ingrediënten op kamertemperatuur zij anders pakken de gardes niet alles mee. Het design vind ik persoonlijk niet echt van deze tijd, maar door het gemak van deze mixer vind ik dat niet erg. Uitgeprobeerd voor brood, cake, taarten, pepernoten, beslag, slagroom e.d. Nergens had de mixer moeite mee, door de zuignappen aan de onderkant blijft de mier stevig staan. Wat alleen handig zou zijn is een deksel voor de bovenkant van de kom, dit voorkomt het stuiven van droge ingrediënten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

bloijens 27-11-2018

Goed werkende mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

De mixer mixt moeiteloos door de boter, meel en ook toevoegingen, zoals kruidnoten, stukjes chocolade.
Het gebruik van de mixer spreekt voor zich en is zeer makkelijk.
Ik heb de mixer vooral ook met mijn kinderen gebruikt en dan is deze erg betrouwbaar en veilig in gebruik. Tevens is de mixer erg goed schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jongste73 27-11-2018

Zeer krachtige mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Deze mixer is zeer krachtig en mengt zeer goed. Uitgeprobeerd tijdens t bereiden van diverse gerechten o.a. cakedeeg, aardappelpuree, cupcake deeg, koekjesdeeg, etc.
De snelheid van de mixer is prima en de turboknop super.
Echter ik mis een deksel waarmee je de mengkom kunt afsluiten. Bij producten die niet nat zijn, stuift alles alle kanten op totdat hetgeen onder elkaar gemengd is zoals bijvoorbeeld bij t maken van koekjes. Dit vind ik een groot nadeel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peadair 14-11-2018

Supersimpel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Leuk en supersimpel ontwerp! Een eenvoudig en toch slim bedacht apparaat zonder de moeilijke toestanden van dure keukenmachines. "Een kind kan de was doen" en zeker deze senior.
Eenvoudig te reinigen. Draait soepel in alle standen - ook turbo. Zowel cake-beslag als appeltaart- ,brood- , en speculaas-deeg gemakkelijk te maken.

Pluspunten

• Gemakkelijk te reinigen
  • Staat stabiel op het aanrecht ook bij turbostand