Philips Viva Collection HR3741 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3741 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Let"s make things better 01-08-2022

Mixing Tools

Deze mixer is makkelijk in gebruik en schoon te houden. Ideaal om beslag of deeg te mengen.
Kan nog niet oordelen over de Levensduur van het apparaat.

Djo54 01-08-2022

Fonctionne parfaitement et remplit son office

Super pratique, le bol qui tourne avec les fouets ou petrisseurs decentrés : on lance machine et on peut tout lâcher et faire autre chose (en surveillant la fin du travail). Et avec les ventouses, ça ne bouge pas (si surface lisse : pas le poser sur une nappe, bien entendu...).
Bref je suis très content de cet achat.

Erwin 10-07-2022

Slecht apparaat

Hele slechte mixer. Hij spettert enorm! Snap niet dat dit product nog verkocht wordt.

Minpunten

• Spettert enorm bij bv slagroom..

Anru 09-06-2022

Fijne mixer

Fijne mixer heerlijk dat de mengkom geïntrigeerd is erg makkelijk om lekker je handen vrij te hebben terwijl de mixer het voedsel mengt.

j**w@w**k.net 13-04-2022

Slechte mixer, slechte klantenservice Philips

De mixer is feitelijk onbruikbaar. Het spettert zodanig dat je na afloop de keuken moet schoonmaken. Niet stuk maar niet bruikbaar. Philips gecontacteerd maar die geeft niet thuis (we kunnen helaas niets voor u doen). Waardeloos ding.

Marieke1111111 13-02-2022

Menghaak laat los bij lasnaad

Na het gebruiken van de menghaken bij het kloppen van slagroom, laat een van de onderdelen van de menghaken los bij de lasnaad, heel jammer

C.H. Bakgraag 09-02-2022

Product gaat maar beperkt mee!

Product zaterdag 15 december 2018 gekocht, vanwege versleten tandwielen van vorige product (HR1560/40). Deze serie was nieuw en leek beter (Let's make things better). Helaas waren ook hier de tandwielen zaterdag 29 januari 2022 versleten. Nieuw product besteld: toch maar weer de zelfde vanwege het gemak en de mixerkom die we nog kunnen hergebruiken.

Hans759 04-02-2022

Krachtige handmixer

Een krachtige handmixer met meerdere snelheden en een turbo. Mix bladen kunnen eenvoudig uit de machine gehaald worden.

Slowhand1963 29-01-2022

Doet wat hij moet doen

Een krachtige motor, genoeg hulpmiddelen, voor mij toch, maar ik kan begrijpen dat iemand de staafmixer mist, wat mogelijk in een andere versie verkrijgbaar is.

Houston0207 27-12-2021

De fijnste mixer tot nu toe

Ik heb deze mixer net voor de kerst binnen gekregen en het heeft mij veel tijd en moeite gescheeld. Wat een fijn apparaat! Zo makkelijk in gebruik met de kom ook. Doet wat ie moet doen. Zeker aan te raden

j**w@w**k.net 24-12-2021

Slechte mixer. Spettert de hele keuken eronder.

De mixer spettert enorm en is daardoor feitelijk onbruikbaar.
Ik heb m een paar maanden geleden gekocht en nu eigenlijk voor het eerst echt gebruikt. Ik ga kijken of ik m kan inleveren.
Zoek even verder zou ik zeggen.

Minpunten

• Spetteren

Worstebroodje 23-12-2021

Mooie mixer met goede kwaliteiten

Mooi. Geeft bij mixen snel resultaat. Slagroom sla je heel snel stijf
De gardes kun je er niet makkelijk in klikken

Bareco 19-12-2021

Uitstekende prijs-/kwaliteit verhouding

Erg blij mee! Ik heb veel mixers met elkaar vergeleken en deze had een zeer goede prijs-/kwaliteit vermogen. De mixer heeft een relatief hoog vermogen waardoor je slagroom snel klopt (+/-1 minuut) en het deeg voor cake mooi glad wordt. Ook is de mixer makkelijk in gebruik, gebruiksaanwijzing heb ik nog niet nodig gehad. Ik vind het daarnaast erg handig dat het model compact is, de mixer met het statief en kom passen gemakkelijk in een pannenlade. Zeker een aanrader!

Tionne 13-12-2021

Nooit meer een lamme hand tijdens het bakken!

Heerlijk fijne mixer van Philips! Mixer is krachtig en zwaar, maar door de makkelijk opzetbare kom heb je hier geen last van. Ideaal dus als je graag vaak dingen bakt. Bovendien een mooi & strak design!

w**r@g**l.com 07-11-2021

waardeloos

Echt een waardeloze mixer. De kloppers zijn veel te smal. Als je iets vloeibaars mixt, dan spettert het alle kanten op. Het oude model had brede kloppers. (ik weet zo gauw niet hoe ik het anders moet noemen, het gaat om de bladen van de kloppers)

A.A. 21-10-2021

prima Mixer

prima mixer, goed stevig en krachtig motor, (geen licht ding, met te weinig power).
waar voor je geld

Hoby kok 29-09-2021

Handig, snel en compleet

3 x is scheepsrecht /
Handig : het toestel doet zijn ding terwijl je aan iets anders kunt verder doen
Snel : op geen tijd is alles klaar
Compleet : alle benodigdheden zitten er bij en de super handige mengkom die mee draait is verdraaid handig en snel

Korenbloem31 25-08-2021

prima apparaat

Handig in gebruik. Bij minder kracht in je handen, en je moet een deeg lang mixen, is het handig dat je het apparaat niet lang hoeft vast te houden

ElyDam 26-05-2021

Top Philips

Echt een geweldig product. Als je op zoek bent naar een hoogwaardige elektrische handmixer, dan is deze mixer wellicht wat je nodig hebt. Met talloze snelheden biedt deze draagbare elektrische mixer een motor die krachtig genoeg is om een ​​klein beetje van alles in de keuken te doen, van het kloppen van eieren of room tot het kneden van pizza. Het is ook een praktisch apparaat en lijkt te zijn gebouwd om lang mee te gaan. Een van de kenmerken zijn de 5 snelheden met turbo. Sterk aanbevolen

Snorrewiets 06-05-2021

Een redelijk stille mixer

Een stil en krachtig apparaat.
Maar voor iemand die visueel beperkt is, is het wat lastig om de juiste deeghaak in het juiste gat te krijgen.