Philips Viva Collection HR3741 - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3741 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

BesteProduct.nl 30-01-2018

Philips HR3741: een mooie en fijne handmixer voor nog geen 30 euro

Voor elk klusje in de keuken is wel een apparaat te verzinnen. Wanneer je veel geld te besteden hebt, heb je de luxe voor een zeer uitgebreide keukenmachine te kiezen. Eentje die kan mixen, kneden, pureren, hakken en wat al niet meer. Maar reken maar dat je dan toch minimaal 100 a 200 euro kwijt bent. Iedereen met een kleinere portemonnee, die toch graag een cakebeslagje of appeltaartje op z'n tijd wil maken, en daar geen handblessure aan over wil houden, kan ik absoluut deze handmixer van Philips aanraden. Met twee soorten accessoires, namelijk mixers en deeghaken, ben jij allerlei mix klusjes in de keuken de baas. Denk aan mix voor pannenkoeken, cake, appeltaart of opgeklopte slagroom. En dat voor nog geen 30 euro.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• 5 verschillende standen + turbo stand
  • Twee verschillende accessoires (namelijk mixhaken en deeghaken)
  • Krachtige 450 watt motor
  • Haken zijn vaatwasmachinebestendig