KitchenAid 5KSM150PSEOB zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid 5KSM150PSEOB zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marco 13-01-2016

Heel erg tevreden met deze hulp in de keuken. Alleen hebben we er kortsluiting mee gehad (in de machine een blauwe flits). We willen hem graag laten maken (buiten de garantie periode)maar weten geen adresje in regio Utrecht. Wie kan helpen?

Droleeeetje 27-06-2013

Mooie machine die solide aanvoelt. Fijn dat er oneindig veel accessoires te koop zijn. Kortom, een tevreden klant!

De Walt 04-04-2012

In eerste instantie moest ik erg wennen aan deze mixer. Ik had het gekocht omdat het een erg mooie en stoere uitstraling heeft. Zelfs de MOF chefs (de meest prestigieuze banketbakkers ter wereld) werken er mee, dus aan de kwaliteit heb ik nooit getwijfeld. Het is even wat anders dan mijn handmixer die ik tot nu toe had gebruikt. Na flink wat probeersels bleek de garde het meest effectieve opzetstuk. Samen met mijn 3 kinderen bak ik iedere week gemiddeld 1 -2 keer een cake of dergelijke. Ook de aanvullende pastamaker is een waar succes. Kortom, een echte waardevolle aanrader.

De Walt 15-12-2011

Ik heb het in eerste instatie gekocht omdat het gewoon een cool appraat is. Stoer en echt. Nadat ik het had uitgepakt en we begonnen zijn aan het gehaktbrood en olijfbrood waren mijn drie kinderen ook helemaal fan. Leuk voor alle namaak en recenties van concurrenten die het negatief in de publiciteit willen brengen, maar dit blijft de enige nummer 1. Gewoon een geweldig apparaat.

Serap 09-08-2013

Hallo, ık heb dus nu ook deze machine aangeschaft in Amerika,scheelde een stuk in prijs maar niet wetende dat je zo,n omvormer nodig had..... Dus bij deze gekeken op int net naar omvormers in alle maten en prijzen en heb er nu 1 die is 1000 watt....kost 99,- is dat een geschikte omvormer??

Grt S

angelie22 14-12-2011

mijn dochter heeft de kitchenaid door mijn vader uit Amerika mee laten brengen waar hij maar 150 euro kostte. Veel taarten meegebakken, tot ik er brooddeeg mee kneedde. Eerst kneedde hij goed,maar na een poosje stagneerde hij. Machine uitgezet,"droog"gedraaid, deed het nog. In het deeg deed hij het niet meer. Mijn dochter wilde vanavond weer een taart bakken, maar de kitchenaid doet het niet meer. Hij draait niet meer. Omdat hij in de VS is gekocht hebben we dus geen garantie o.i.d.Volgens mij heb ik niets verkeerd gedaan, de machine is nu echter wel kapot. Heel jammer, en wat mij betreft dus niet zo'n supermachine.

De Walt 15-12-2011

Tsja, volgens mij heb je gewoon pech. Je kunt natuurlijk altijd frustraties uiten vai een dergelijke website. Maar als iedereen dat gaat doen omdat ze die mogelijkheid hebben krijg je wel een vertroebeld beeld van de werkelijkheid. Het blijft een fantastisch apparaat.

jaap1107 16-12-2011

om een kitchenaid uit amerika hier te gebruiken heb je een omvormer vwb stroom nodig. je kunt ze hier niet zomaar inpluggen en gebruiken. Heeft met wattage en hertz te maken.

Jacques1963 15-05-2013

Deze machine komt dus uit de USA. Daar is de netspanning 110 volt en 50 hetz. Misschien zit daar het probleem.

Groet,
Jacques.

snoekie1972 14-03-2012

zoals dewalt zegt is een amerikaanse kitchenaid niet geschikt om zomaar hier te gebruiken, deze zijn nl. 115 volt en geen 220 volt zols in nederland, voor het lichte werk zal het wel gaan maar als hij kracht moet leveren brand je aandrijving door.
je had je even moeten verdiepen in buitenlandse specificaties.
ik heb al 6 jaar een amerikaanse kitchenaid en die doet het perfect, maar wel met een 1000 watt transformator ertussen.

stephan1957 12-04-2012

Raar dat een machine, aangeschaft in Amerika, meetelt voor de uiteindelijke beoordeling. Dat kan helemaal niet vanwege de compleet andere voltage aldaar.

Apikal 01-02-2013

Ik heb al heel wat zwaar deeg mee gekneed en nooit een probleem gehad. Ik bak regelmatig hondenkoekjes en tarten en dat deeg is door het vlees extreem zwaar. Maar ja, ieder apparaat heeft er wel eens een slechte tussen zitten.

annemiek281070 01-02-2011

Op mijn werk (ik werk bij een bedrijf wat cursussen geeft op het gebied van taartdecoreren) gebruiken we de kitchen aids..........wat een geweldige apparaten!!!
Ik moest en zou er voor thuis ook één hebben omdat ik zelf taarten voor pariculieren maak op bestelling!
Ik ben er elke dag nog ontzettend blij mee!
Ik wil ook even de complimenten geven voor de snelle levering...........maandag besteld en woensdag in huis...SUPER!!

John in Aus 17-12-2010

Wij zijn er iig niet zo heel blij mee.

Nagenoeg het enige wat wij ermee doen is brooddeeg kneden en daar is deze niet zo heel goed in vind ik. Kan geen vlies van het deeg trekken (deeg draait maar gewoon rondjes mee om de haak. zoek maar eens op internet hierover) en moet iedere keer zelf het deeg afkneden zodat het ergens op lijkt. De professionele versie heeft volgens mij een spiraal haak wat een stuk beter schijnt te werken.

spijt.

naamkarel 19-11-2011

Ik ben ook met broodbakken begonnen. Tot nu toe werk ik met een mixer. Dat gaat wel heel zwaar. Wil eigenlijk ook een keukenmachine aanschaffen. Nu las ik uw reactie en dat brengt mij weer aan het twijfelen
omdat ik er ook alleen deeg mee mixen.

Bent u nog steeds ontevreden over uw keukenmachine?
Hoe is het met het geluid van het apparaat gesteld? Daar lees ik in geen enkele review iets over.

Ik hoop, dat u mij een reactie wilt geven.

Gebaxke 07-06-2008

Prima kneedmachine en als extra ook een pasta set erbij gekocht en dat werkt ook prima.

t. Serné 01-09-2006

Wat een prachtig en tijdsloos disign, ik ken hem al 20 jaar maar met de nieuwe
kleuren is hij onweerstaanbaar.Hij is zeer geschikt voor het maken van deeg,
ook klop en meng werk kan hij moeiteloos aan. Hij is wel prijzig maar is dan
ook een echte eyecatcher in onze keuken. Het is echt een professioneel
apparaat.