Tefal Prep'Mix HT450B handmixer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Prep'Mix HT450B handmixer op Kieskeurig.nl.

k**m@g**l.com 12-06-2021

Fijne mixer

Geschreven voor: Tefal Prep'Mix HT450B handmixer

Bij het openen van de doos viel mij op dat de mixer zwaar aanvoelt. Heel fijn, hierdoor ligt hij stevig in de hand. Het in en uit klikken van de mix en deeghaken gaat simpel. Verschillende standen die het goed doen. Enige minpunt wat ik heb ervaren is dat de turbo knop snel ingedrukt is en de mixer hierdoor plots veel sneller gaat, niet altijd op het moment waarop ik t wil. Verder prima prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Verschillende mix standen

Minpunten

• De turbo knop te dicht op de rest

Amanda 12-06-2021

Sterk

Geschreven voor: Tefal Prep'Mix HT450B handmixer

Bij het openen van de doos viel mij meteen op dat de mixer groter was dan mijn vorige. Hij voelt ook wat zwaarder in de hand. Maar prima vast te houden.
De mixer zijn wat dunner, hierdoor hou je meer beslag in je kom. ( Jammer voor ons ;-) )

Met de Mixer heb ik brooddeeg gemaakt. De mixer heeft geen moeite om een mooi deeg te maken met de deeghaken. Hij is erg sterk.

De mixer is makkelijk schoon te maken. De knop bovenop voelt wat plastic, maar stoort verder niet.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Geluid is niet heel hard

Minpunten

• Zwaarder dan andere

e**3@h**l.com 11-06-2021

fijn apparaat!

Geschreven voor: Tefal Prep'Mix HT450B handmixer

Een mooi strak apparaat. Fijn zoveel verschillende standen, veel mogelijkheden!

Pluspunten

• mooi design
  • ligt prettig in de hand
  • veel mogelijkheden
  • mooie prijs
  • stil

Minpunten

• misschien wat zwaar

Nathalie W 09-06-2021

Betaalbare, handzame mixer

Geschreven voor: Tefal Prep'Mix HT450B handmixer

De basic uitstraling sprak me aan, samen met de specs en de interessante prijs leek het ons een goede aanschaf.

Een fijne, krachtige en goed hanteerbare mixer. De turbo is echt snel en effectief.

Tevens zijn de kloppers van smal metaal waardoor er weinig van het te mixen producten aan blijft zitten.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Handzaam
  • Krachtig
  • Fijne gardes

d**1@h**l.com 07-06-2021

Erg blij met de mixer. Hij is makkelijk in gebruik. Niet te zwaar. Er zitten verschillende standen op. Turbo en vijf lijkt geen verschil in te zitten. Net de eerste taart mee gemaakt en die is goed gelukt.

l**p@h**l.com 07-06-2021

Goed degelijk apparaat

Geschreven voor: Tefal Prep'Mix HT450B handmixer

Prima product. Doet wat het moet doen en is goed degelijk. Wel wat zwaar dus voor kinderen wat lastig vast te houden. Onderdelen zijn makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Mooi
  • Degelijk
  • Stevig
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zwaar

Brenda 05-06-2021

Krachtige hand mixer

Geschreven voor: Tefal Prep'Mix HT450B handmixer

Via the insiders heb ik dit product mogen testen. Mijn hand mixer heeft het al enige tijd geleden begeven. En deed het voor nu met de keukenmixer of ik leende de hand mixer van de buurman. Uitkomst dus, dat ik een hand mixer mocht testen via the insiders.

Ik heb de hand mixer nu enige tijd in gebruik. Het is een mooi tijdloos design. Eentje die wel wat zwaar in de handen ligt, maar doordat het een mixer is met veel power kan ik dit wel accepteren. Het product maakt ook minder herrie, dan dat ik gewend ben. Al met al ben ik zeer tevreden en heb ik al aardig wat beslag en degen mogen maken met deze vriend.

Voor beslag, zou ik niet gelijk op volle stand mixen. Je bent gewaarschuwd, hihi ;)

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zwaar in de handen

de_Stefs 04-06-2021

Veel power, soms te veel

Geschreven voor: Tefal Prep'Mix HT450B handmixer

Deze mixer heeft veel power. Daardoor kan deze mixer veel verschillende klussen aan. De garden zien er op het eerste gezicht wat fragiel uit, maar zijn stevig, ook voor het zwaardere mixwerk. De deeghaken zijn ook stevig.

Bij gebruik van de garden moet het vermogen stap voor stap verhoogd worden en moet je goed opletten. Bij stap 4 gaat de mixer namelijk zo hard dat vloeibare mixen al aardig gaan spetteren, bij stand 5 en bij gebruik van de turboknop is dat nog erger. Gebruik die standen dus enkel voor de stevigere mixen, bijvoorbeeld om boter en suiker tot een glad beslag te mengen.

Ik heb dit product getest voor Tefal via The insiders.

Pluspunten

• Veel kracht

Minpunten

• Spettert bij garden in hoogste standen