Philips Avance Collection HR1578

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1578 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Miranda 03-02-2018

Sterkste en beste handmixer

Ideale handmixer. Binnen ons gezin hebben er 4 coeliakie, dus we maken veel zelf, waaronder ons eigen brood ( misschien is het deeg wel minder taai dan gluten bevattend deeg.)
Ik heb de mixer zo'n 3 jaar in bezit en ben zeer tevreden. Zo tevreden dat alle drie mijn kinderen dezelfde mixer mee op kamers hebben gekregen. Ook zij willen niet anders. Heel handig dat je direct een staafmixer en meer bij de hand hebt. Mijn zoon moet veel bakken tijdens zijn studie dus alles wordt intensief gebruikt.

Pluspunten

• Sterk
  • praktische acessoires

Rian 23-11-2017

vanwege het hoge vermogen (750 watt) aangeschaft

Het leek een degelijk, krachtig en goed apparaat, maar nu na 3 jaar geeft hij de geest.
Weinig gebruikt omdat ik ook een Kenwood apparaat heb en deze Philips gebruikte om even iets snel te mixen of kloppen.

Pluspunten

• het leek een degelijk sterk apparaat

Minpunten

• nu na 3 jaar stuk

Aad51 10-03-2017

niet geschikt voor brooddeeg !!

Na drie maanden heeft de mixer het begeven. De motor draait nog wel maar de haken niet meer. De 750W motor lijkt zeer interessant voor brooddeeg, maar de mixer kan zo'n "zwaar" deeg niet aan. Voor lichte taken zal deze mixer misschien prima werken maar als iemand van plan is om brood te bakken is deze mixer ongeschikt.

Minpunten

• niet voor brooddeeg
  • staafmixer houdt niet gemakkelijk vast

Juffrouw Jannie 23-11-2016

Veelzijdig apparaat

De mixer is goed, niet te groot maar toch veelzijdig in gebruik. Fijn dat er veel mogelijkheden te gebruiken zijn in 1 apparaat. Kwalitatief in orde.

Melinda 12-11-2016

Great product

Been lookig for a staafmixer with this shape and very happy to find this one. The handle is very ergonomic and practical. For small batch of dough I dont need to use my big keukenmachine and can use this instead

Dick 11-11-2016

Staafmixer

Prijs kwaliteit verhouding goed, zeer kompleet met twee haak bekers, degelijk, moi design, zit goed in de hand.

Marja 07-11-2016

Handmixer Philips, HR 1578/00

Ik vind de handmixer makkelijk in gebruik, hij werkt erg goed en is afwasbaar! Ligt makkelijk in de hand en vooral de turbo erop is merkbaar! In no time was de soep glad! Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• pureert super
  • afwasbaar
  • turbo stand, in no time klaar

Minpunten

• erg diep, opletten dat het schoon wordt

Heidi 06-11-2016

Sterke motor

De vele toebehoren , de sterke motor en de veelzijdigheid van het toestel . En het gemakkelijk verwisselen van de onderdelen .

Gretha 30-10-2016

Blender

Prima machine met krachtige motor. We hebben deze blender gekocht omdat de recensies heel er goed waren. Ook een sieraad voor op het aanrecht

Pluspunten

• Sieraard
  • Prima motor

maju321 29-10-2016

Blender HR2195/00

Ik beveel deze blender. Ik ben blij. Verpletterende ijs en de snelheid van de rotatie is zeer nuttig in mijn keuken

Pluspunten

• vele functies
  • hoedanigheid
  • design
  • beschikbaarheid

Minpunten

• prijs
  • luid

suzanne 13-05-2016

goed product ,zeer tevreden

goede blender en zeer makkelijk in gebruik. Hij is niet superstil, maar hij staat dan ook niet de hele dag aan, mix prima, maakt alles goed fijn en met de clean knop is hij in een handomdraai ook weer schoon. een echte aanrader

Jeen 02-05-2016

Goed apparat

Ziet goed uit ,veel mogelijkhijden ,lekker compact ,kan dagelijks gebruik worden om alle gerechten klaar te maken.

N Pereira 30-04-2016

top apparaat

heel mooi apparaat en wat een stevige beker!
makkelijk om mee te werken en al heerlijke smoothies gemaakt

Indy 23-04-2016

Fijne staafmixer

Zeer tevreden, veel mogelijkheden, veel power!! Vorige zelfde staafmixer uit mijn handen laten vallen deed het niet meer snel een nieuwe besteld kan niet zonder.

HR 2093 20-04-2016

Onmisbaar keukenhulp!

dit apparaat is simpel het wijst de weg vanzelf. Het is makkelijk schoon te houden doordat je niet teveel losse onderdelen hebt. Het gebruiksgemak is maximaal en bovendien ziet het apparaat er mooi uit!

H op den Dries 17-04-2016

Avance collection

Het is een goede en degelijke blender met erg veel mogelijkheden. Alhoewel wij hem nog maar kort in ons bezit hebben, is hij al erg vaak gebruikt en we blijven hem zeer zeker vaak gebruiken.
Zeer goede aankoop.

Kookstel 10-04-2016

Prachtige alleskunner

Met deze machine zet je moeiteloos gevarieerde gerechten neer. Hapjes voor de borrel, soepen,sauzen, note hakken, slagroom kloppen, alles gaat moeiteloos en zonder veel gelui. Een echte aanrader.

Barou 06-04-2016

Goed Product

Heel mooie gebruikvriendelijke apparaat met veel mogelijkheiden . Echt een sterke en stile motor...

Riem 17-11-2015

Ligt goed in de hand en is stil. Heeft veel mogelijkheden en onderdelen zijn makkelijk schoon te maken. Snelle service.

IJp 05-11-2015

Voor een visueel gehandicapte een gemakkelijk te bedienen mixer, die ook nog tegen een stootje kan.

Ancolo 03-11-2015

Erg degelijke sterke (750W) mixer met staafmixer. De mixer wordt geleverd met een stevige maatbeker en een hakmolen. Erg handig voor het hakken van nootjes e.d. Verder beschikt de mixer over een optie om de mixers op variabele hoogte te zetten zodat het mengen in een ronde kom erg handig is.

Elsje1820 21-05-2015

Lijkt me een prima product, maar kan het nog niet beoordelen. Volledige bijsluiter, product is netjes ingepakt en de onderdelen lijken degelijk.

Henk19624711 13-05-2015

Prachtig apparaat met veel praktische mogelijkheden.
Diverse hulpstkken en erg multifunctioneel.
Super krachtige en heel er stille motor.
Diverse aandrijfstanden.
Kortom, wat wil een mens nog meer

hagalina 13-05-2015

Heb hem nog maar een keer gebruikt, alles deed het goed. Was wel even uitzoeken hoe alles werkte. Maar daarna werkte alles prima. Alle onderdelen kunnen ook in de vaatwasser dus dat is ook wel fijn. Verder is hij stil en goed vast te pakken.

de huisvrouw 12-05-2015

Een hele mooie blender, deze is ook heel geluidsvriendelijk. Was een moederdagcadeau. Enige dat ik mis is een klein receptenboekje. Misschien een idee?