Philips Avance Collection HR1578 - Reviews

tile-Aantal standen
6 snelheden/standen
Meegeleverd
deeghaken, fijnsnijder, kloppers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 64 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1578 op Kieskeurig.nl.

8,1

Aad51 10-03-2017

niet geschikt voor brooddeeg !!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Na drie maanden heeft de mixer het begeven. De motor draait nog wel maar de haken niet meer. De 750W motor lijkt zeer interessant voor brooddeeg, maar de mixer kan zo'n "zwaar" deeg niet aan. Voor lichte taken zal deze mixer misschien prima werken maar als iemand van plan is om brood te bakken is deze mixer ongeschikt.

Minpunten

• niet voor brooddeeg
  • staafmixer houdt niet gemakkelijk vast

Rita 15-11-2017

mixer Philips Avance Collection HR1578

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Ik was zeer tevreden van het toestel tot hij het begaf ( gekocht in mei 2014) en nu- november 2017 werkt het niet meer - mixer ( voor soep doet het nog) maar de motor blijft sputteren als ik slagroom wil kloppen !!!!!

Minpunten

• veel te vlug kapot voor zo'n duur toestel!!!!!

Barou 06-04-2016

Goed Product

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Heel mooie gebruikvriendelijke apparaat met veel mogelijkheiden . Echt een sterke en stile motor...

Riem 17-11-2015

Ligt goed in de hand en is stil. Heeft veel mogelijkheden en onderdelen zijn makkelijk schoon te maken. Snelle service.

Janh1955 03-11-2014

Sterke motor. Geeft degelijke indruk. Voldoet volledig aan de verwachting. Met kortingsactie van Philips erg aantrekkelijk in prijs

McPattyh 06-12-2018

Een stille maar zeer krachtige mixer.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

De mixer geeft sterk de indruk dat het geen enkele moeite heeft met wat beloofd wordt door de producent. Met het grootste gemak klopt het zelfs het meest dikke deeg luchtig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henkie1704 03-12-2018

Super goed, eenvoudig in gebruik met optimaal resultaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Sinds een paar weken heb ik de mixer in bezit. Je kunt er alle kanten mee op! Deze mixer is erg makkelijk in gebruik en enorm krachtig voor een handmixer. Echt een aanrader! Ook stuggere degen, zoals brooddeeg of taartdeeg kan deze mixer met gemak aan. Ondanks zijn kracht, mixt hij heel erg licht en door de verschillende opties die je erbij krijgt kun je hem ook heel eenvoudig als staafmixer gebruiken. De mixer kent een zeer strak design en kent een luxe uitstraling. Al met al een zeer goede koop dus, die je veel opties biedt in de keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Odette59 02-12-2018

Een super apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Ik blij 31 oktober kreeg ik te horen dat ik de Philips Avance mixer mocht gaan testen,en een week later in huis gekregen,ik hou erg van bakken en kokkerellen dus deze was wel aan mij uitbesteed,een mooi compleet apparaat met een aantal hulpstukken die zeer goed van pas komen Ik ben er dan ook erg blij mee

Mijn minpunten zijn: de mixer is wel zwaar in gebruik zeker als je wat langer aan het mixen bent,het vasthouden van de mixer met garde vind ik niet prettig ook zou voor mij het snoer wat langer mogen

Mijn pluspunten zijn:mooi compleet apparaat
Moter krachtig zeker bij wat zwaarder deeg [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EvaKroug 01-12-2018

Uitstekende mixer met veelzijdige opties

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Deze mixer is zeer makkelijk in gebruik en ontzettend krachtig voor een handmixer. Hij mixed daarentegen juist erg licht en door de verschillende opties die je erbij krijgt kan hem ook snel als staafmixer gebruiken. Door het strakke design geeft het een luxe uitstraling en ik kan oneindig mixen zonder dat het vervelend wordt. De machine zelf is wel een stuk zwaarder in de hand aanvoelt, echter doordat er geen maximum aan de standen vast zit; kan ik snel slagroom mixen of deeg maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Denise181 29-11-2018

Super mixer voor een super prijs

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Sinds een paar weken heb ik de Philips Avance mixer in mijn bezit, en wat is dat een groot verschil met mijn vorige handmixer. De Philips mixer heeft meer vermogen en mixt daardoor sneller, mijn eiwitten zijn bijvoorbeeld sneller opgeklopt evenals beslag voor cake of muffins. Ook stuggere degen, zoals brooddeeg of taartdeeg kan deze mixer met gemak aan. Dit alles, terwijl de mixer ook nog eens een stuk minder luidruchtig is dan mijn oude mixer. Verder werden er nog vele accessoires bijgeleverd, zodat je de mixer ook als staafmixer kan gebruiken (handig bij het maken van soep of puree) of koekjes fijn kunt malen met de hakmolen (handig voor een koekjesbodem voor kwarktaart/cheesecake). Al met al een zeer goede koop dus, die je veel opties biedt in de keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LindyPindy 29-11-2018

Super fijne mixer!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Wat een top apparaat. Ik kan er alle kanten mee op. Het mixen van brooddeeg, cake beslag, koekjesdeeg en ga zo maar door. De kloppers gaan ook op en neer waardoor je bij alle hoeken van je beslag komt. Erg fijn want bij andere had ik wel eens dat er boter of bloem niet goed gemixt werd. Ik maak erg veel gebruik van een mixer. Deze is daarom ideaal door de meerdere opzetstukken. Scheelt weer wat extra ruimte in het keukenkastje. Ook voor soepen is hij ideaal, doordat er gaatjes in het staafmixer gedeelte zitten kan hij geen vacuüm zuigen en ga je er soepeler doorheen. Pesto en zelfs cashewnoten pindakaas kun je er mee maken, doordat er goede motor inzit. Maar ook erg fijn en niet geheel onbelangrijk is dat hij niet zoveel herrie maakt. Het is een stillere variant. Ik ben er zeer over te spreken en raad het dus ook aan! Ik heb echt nog nooit zo’n fijne mixer gehad.

Inge82 28-11-2018

Super mixel

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Goed vermogen om ook "zwaardere" mixen te bereiden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 28-11-2018

Handig alles in 1

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Ik had niet verwacht dat een mixer zo stil kon zijn maar deze is bijna geluidsloos heerlijk. Voordelen dat de mixer meerdere standen heeft, deeghaken, een staafmixer en ook nog eens een haknolen, dus eigenlijk geen andere apparaat meer nodig in de keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Natas123 27-11-2018

Ideaal

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Fijn in gebruik, ook handig dat je met 1 apparaat verschillende dingen kunt doen en lekker snel ook [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 27-11-2018

Goed duurzaam product

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Ik ben heel blij met deze mixer omdat hij meerdere producten vervangt zoals een staafmixer,blender en een mixer. Je heb alles in een product. Hij is makkelijk op te bergen omdat je mixer en staafmixer in de mengkan op kan bergen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Beekhofje 13-04-2018

Een krachtige handmixer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Ik ben super blij met deze handmixer. Hij doet wat hij moet doen. Ik heb nog nooit zo een krachtige handmixer gehad. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Miranda 03-02-2018

Sterkste en beste handmixer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Ideale handmixer. Binnen ons gezin hebben er 4 coeliakie, dus we maken veel zelf, waaronder ons eigen brood ( misschien is het deeg wel minder taai dan gluten bevattend deeg.)
Ik heb de mixer zo'n 3 jaar in bezit en ben zeer tevreden. Zo tevreden dat alle drie mijn kinderen dezelfde mixer mee op kamers hebben gekregen. Ook zij willen niet anders. Heel handig dat je direct een staafmixer en meer bij de hand hebt. Mijn zoon moet veel bakken tijdens zijn studie dus alles wordt intensief gebruikt.

Pluspunten

• Sterk
  • praktische acessoires

Rian 23-11-2017

vanwege het hoge vermogen (750 watt) aangeschaft

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Het leek een degelijk, krachtig en goed apparaat, maar nu na 3 jaar geeft hij de geest.
Weinig gebruikt omdat ik ook een Kenwood apparaat heb en deze Philips gebruikte om even iets snel te mixen of kloppen.

Pluspunten

• het leek een degelijk sterk apparaat

Minpunten

• nu na 3 jaar stuk

JustH 12-12-2016

slechte duurzaamheid

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

Ik heb de mixer nu 2 jaar. de hakmolen deed het niet toen ik deze kocht. Ik heb toen een nieuwe gekregen. Nu komt er smurrie uit het deksel, vet ofzo, dus onbruikbaar. De hakmolen slipt ook erg snel bij normale vulling en gebruik volgens de gebruiksaanwijzing. De staafmixer heeft ook al veel speling

Juffrouw Jannie 23-11-2016

Veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1578

De mixer is goed, niet te groot maar toch veelzijdig in gebruik. Fijn dat er veel mogelijkheden te gebruiken zijn in 1 apparaat. Kwalitatief in orde.