Philips Avance Collection HR1578 - Reviews

Best Reviewed november 2016
Variabele snelheid
Uitwerpknop
Mixer afneembaar

Beoordeling op basis van 70 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Aad51 10-03-2017 Product paar maanden in bezit

niet geschikt voor brooddeeg !!

Na drie maanden heeft de mixer het begeven. De motor draait nog wel maar de haken niet meer. De 750W motor lijkt zeer interessant voor brooddeeg, maar de mixer kan zo'n "zwaar" deeg niet aan. Voor lichte taken zal deze mixer misschien prima werken maar als iemand van plan is om brood te bakken is deze mixer ongeschikt.

Minpunten

• niet voor brooddeeg
  • staafmixer houdt niet gemakkelijk vast

Barou 06-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goed Product

Heel mooie gebruikvriendelijke apparaat met veel mogelijkheiden . Echt een sterke en stile motor...

Riem 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ligt goed in de hand en is stil. Heeft veel mogelijkheden en onderdelen zijn makkelijk schoon te maken. Snelle service.

Janh1955 03-11-2014 Product paar dagen in bezit

Sterke motor. Geeft degelijke indruk. Voldoet volledig aan de verwachting. Met kortingsactie van Philips erg aantrekkelijk in prijs

Aad51 10-03-2017

Niet geschikt voor brooddeeg

Het ligt ook niet aan dit apparaat omdat dit de 3e HR1578/00 was die het binnen 3 maanden heeft begeven.

Voor lichtere taken zal deze mixer misschien prima werken maar als iemand van plan is om brood te bakken is deze mixer ongeschikt.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

JustH 12-12-2016

slechte duurzaamheid

Ik heb de mixer nu 2 jaar. de hakmolen deed het niet toen ik deze kocht. Ik heb toen een nieuwe gekregen. Nu komt er smurrie uit het deksel, vet ofzo, dus onbruikbaar. De hakmolen slipt ook erg snel bij normale vulling en gebruik volgens de gebruiksaanwijzing. De staafmixer heeft ook al veel speling
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Juffrouw Jannie 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig apparaat

De mixer is goed, niet te groot maar toch veelzijdig in gebruik. Fijn dat er veel mogelijkheden te gebruiken zijn in 1 apparaat. Kwalitatief in orde.

Melinda 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Great product

Been lookig for a staafmixer with this shape and very happy to find this one. The handle is very ergonomic and practical. For small batch of dough I dont need to use my big keukenmachine and can use this instead

Dick 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Staafmixer

Prijs kwaliteit verhouding goed, zeer kompleet met twee haak bekers, degelijk, moi design, zit goed in de hand.

Marja 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Handmixer Philips, HR 1578/00

Ik vind de handmixer makkelijk in gebruik, hij werkt erg goed en is afwasbaar! Ligt makkelijk in de hand en vooral de turbo erop is merkbaar! In no time was de soep glad! Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• pureert super
  • afwasbaar
  • turbo stand, in no time klaar

Minpunten

• erg diep, opletten dat het schoon wordt

Heidi 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Sterke motor

De vele toebehoren , de sterke motor en de veelzijdigheid van het toestel . En het gemakkelijk verwisselen van de onderdelen .

Gretha 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Blender

Prima machine met krachtige motor. We hebben deze blender gekocht omdat de recensies heel er goed waren. Ook een sieraad voor op het aanrecht

Pluspunten

• Sieraard
  • Prima motor

maju321 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Blender HR2195/00

Ik beveel deze blender. Ik ben blij. Verpletterende ijs en de snelheid van de rotatie is zeer nuttig in mijn keuken

Pluspunten

• vele functies
  • hoedanigheid
  • design
  • beschikbaarheid

Minpunten

• prijs
  • luid

suzanne 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

goed product ,zeer tevreden

goede blender en zeer makkelijk in gebruik. Hij is niet superstil, maar hij staat dan ook niet de hele dag aan, mix prima, maakt alles goed fijn en met de clean knop is hij in een handomdraai ook weer schoon. een echte aanrader

Jeen 02-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goed apparat

Ziet goed uit ,veel mogelijkhijden ,lekker compact ,kan dagelijks gebruik worden om alle gerechten klaar te maken.

N Pereira 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

top apparaat

heel mooi apparaat en wat een stevige beker!
makkelijk om mee te werken en al heerlijke smoothies gemaakt

Indy 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne staafmixer

Zeer tevreden, veel mogelijkheden, veel power!! Vorige zelfde staafmixer uit mijn handen laten vallen deed het niet meer snel een nieuwe besteld kan niet zonder.

HR 2093 20-04-2016 Product paar weken in bezit

Onmisbaar keukenhulp!

dit apparaat is simpel het wijst de weg vanzelf. Het is makkelijk schoon te houden doordat je niet teveel losse onderdelen hebt. Het gebruiksgemak is maximaal en bovendien ziet het apparaat er mooi uit!

H op den Dries 17-04-2016 Product paar dagen in bezit

Avance collection

Het is een goede en degelijke blender met erg veel mogelijkheden. Alhoewel wij hem nog maar kort in ons bezit hebben, is hij al erg vaak gebruikt en we blijven hem zeer zeker vaak gebruiken.
Zeer goede aankoop.

Kookstel 10-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige alleskunner

Met deze machine zet je moeiteloos gevarieerde gerechten neer. Hapjes voor de borrel, soepen,sauzen, note hakken, slagroom kloppen, alles gaat moeiteloos en zonder veel gelui. Een echte aanrader.