De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 243 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MFQ36460 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

MC Glenn 29-05-2020

Eiwitklopper van slechte kwaliteit

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Het apparaat is mooi en functioneert goed. 1 groot minpunt. Door intensief gebruik tijdens corona tijd, is 1 van de eiwitkloppers kapot gegaan bij de aanhechting met het plastic staafje.

• Functionaliteit
  • Wattage

Minpunten

• Duurzaamheid eiwitkloppers

Bakker 12-12-2017

Prima apparaat voor een schappelijke prijs

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Dit apparaat werkt prima. Alleen de deeghaken zijn van slechte kwaliteit en breken zomaar af. Dat is wel een minpunt. Voor veel brooddeeg is dit apparaat niet echt geschikt.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Deeghaken zijn niet sterk.

Alex 08-12-2016

Goed spul

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Ik vind het een zeer goed product werkt uitstekend ook kwaliteits verhouding en prima apparaat en werkt zoals die hoort te werken en zeer makkelijk dat de mixer vast kan zetten voor mensen die hem niet lang vast kunnen houden ben er zeer tevreden over

Pluspunten

• De mixer kan vast en los

Sas 20-06-2016

Fijne mixer!

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Ik heb de mixer nu pas 1 keer gebruikt, maar vind het nu al heel erg fijn. Ik kocht het, omdat ik veel positieve beoordelingen erover heb gelezen. Ik ben er heel blij mee!
Het maakt inderdaad niet al teveel geluid, voelt fijn en licht aan en doet wat het moet doen. Ik heb zin om vaker te gaan bakken! ^.^

Julia 20-06-2016

Makkelijk te onderhouden mixer met ruime kom.

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Dit apparaat is makkelijk in gebruik en fijn om achteraf goed schoon te krijgen. Voor de 'amateurkok' een prima mixer en tevens is de losse mixer ontzettend handig voor snel bijv. slagroom kloppen. ik vind de ruime kom ook een pre.

Bosch EgroMixx MFQ36460 Zeer tevreden 16-06-2016

Tevreden over het product.

Het werkt heel stil.
Het heeft veel W.
Makkelijk om te gebruiken en past goed bij elke hand.
Makkelijk om schoon te maken.
Het is licht.

Els 14-06-2016

Bosch handmixer MFQ36460

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Van het merk Bosch heb ik veel producten in huis, dus was het niet zo vreemd toen mijn handmixer stuk was mijn keuze op de Bosch handmixer MFQ36460 viel. Een goede keuze gemaakt! Gelijk de product uitgeprobeerd, mijn conclusie: Een Product die doet wat die moet doen! Aangezien ik een kleine keuken heb past de formaat ook uitstekend bij. Je hebt bij het mixen je handen vrij zodat je ondertussen aan iets anders kan doen. Toppie een aanrader die Bosch handmixer MFQ36460.

Angelique 13-06-2016

Fijne handmixer met kom voor gemakkelijk mixen

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Stil, draaiende kom is fijn, op de hoogste stand pakt het apparaat ook de randen in de kom, dit moet je even weten. Prima resultaat, en je hebt de handen vrij.

H Bongers 11-06-2016

Een apparaat wat het zelf bakkken makkelijk maakt

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Ik ben ben niet zo jong meer, en vond het beslag maken zwaar werk.
maar met dit apparaat is het een fluitje van een cent. super handig in gebruik, en zo weer schoon.

J 09-06-2016

bosch mixer met kom

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

gebruiksvriendelijke mixer met kom , je hoeft de mixer niet steeds vast te houden , makkelijk om er wat bij te doen en fijn voor mensen met zere? handen.

Petra 05-06-2016

Efficiënte handmixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Oude handmixer was defect na 20 jaar. Tijd voor een nieuwe. Ik wilde niet zo gek veel uitgeven, maar wel wel meer nieuwe snufjes dan die op het oude exemplaar zaten. Deze voldeed aan mijn wensen. Het feit dat je de mixer vast kan zetten en kan activeren en dan zelf wat anders kan doen maakt hem efficiënt. Je hebt letterlijk je handen vrij. Ook handig met een recept, waarbij je telkens langzaam een ingrediënt moet toevoegen. Ik ben tevreden.

RINEKE 04-06-2016

Handige hulp in de keuken

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Na 33 jaar trouwe dienst is mijn huidige handmixer (een Philips) aan vervanging toe.
Op internet rondgekeken en daarbij werd de Bosch MFQ36460 heel goed beoordeeld.
En inderdaad;de aankoop heeft zich al goed bewezen en scoort daarbij hoog op mijn lijst van wensen, gebruiksgemak en mogelijkheden.
Met veel plezier en gebruiksgemak zal de "Boss(ch)"! menig taart- en cakebeslag gaan maken.

Anne 31-05-2016

handjes over!

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Ik wilde heel graag zelf een taart maken, maar zag behoorlijk op tegen het langdurig romig kloppen van beslag en boter. Bij deze mixer kan ik kiezen of ik hem zelf vasthoud en klop of dat ik hem in zijn standaard zet en hem laat kloppen. Perfect! Net als de taart die ik heb gebakken ;-)
Daarbij is het geheel lekker licht, dus ik kan hem ook makkelijk in een kast wegzetten en weer pakken wanneer ik hem nodig heb.

Menkveld 29-05-2016

Degelijke stille mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Nu een paar dagen in gebruik. Als eerste valt mij op dat de mixer stil is in vergelijking met onze oude mixer. Ook de kom en houder komen goed van pas. Al met al ben ik tevreden met deze aankoop. Kwam na aankoop er achter dat hij ook als staafmixer gebruikt kan worden, ik weet alleen zo niet of deze accesoires los erbij gekocht kunnen worden?

jeroen 28-05-2016

superhandig

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

uitstekende krachtige mixer met draaikom waardoor je veel gemak en tijdswinst realiseert. hele handige bediening met 5 standen en een manuele knop. prima apparaat!

Rengelink 28-05-2016

Prima mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Deze mixer lijkt bijna een complete keukenmachine, zoveel mogelijkheden voor zo weinig geld, PRIMA
Bijna te mooi om waar te zijn, maar dat is meestal een negatieve reactie, iets negatiefs heb ik nog niet ontdekt!!

ML 26-05-2016

Mixer met kom

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Eenvoudige maar degelijke mixer met kom. Prima voor eenvoudig gebruik van kneden en mixen. Kneedt zelfs de zwaardere deegsoorten prima.

bojossammamma 26-05-2016

verademing

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Na jaren met een gewone handmixer te hebben gewerkt is deze staande mixer een verademing: 2 handen vrij tijdens het mixen, geen gespetter, geen herrie: een aanrader

Jan den Bakker 23-05-2016

Klein maar fijn

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Lang gezocht naar een klein en goed app. voor het mengen van deeg en andere soorten van beslag. Gevonden en meteen opgehaald en in gebruik genomen. Wat een power en toch nog zo stil, dit gaat helemaal goed komen.

PHIL 15-05-2016

MULTIFUNCTIONELE EN ZEER GEBRUIKSVRIENDELIJK BOSCH MIXER!

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

NA AANKOOP VAN DE BOSCH MFQ36460 HEEFT MIJN VROUW DE MIXER GELIJK GEBRUIKT VOOR HET MAKEN VAN CAKE. MEDE DOOR DE STANDAARD EN DE BIJGELEVERDE KOM OM TE MIXEN, WAS ER TIJDENS HET HANDSFREE MIXEN GENOEG TIJD OM ALLE ANDERE DINGEN VOOR TE BEREIDEN. HET RESULTAAT WAS EEN ZEER LUCHTIG EN SMEUIG BESLAG WAARDOOR WE LATER OP DE DAG VAN EEN HEERLIJKE CAKE KONDEN GENIETEN! OOK ZIJN ALLE ONDERDELEN MAKKELIJK TE REINIGEN EN AFWASMACHINEBESTENDIG WAARDOOR ALLES SNEL WAS SCHOONGEMAAKT EN OPGERUIMD. DE MIXER IS LICHT VAN GEWICHT EN MAAKT WEINIG LAWAAI! WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN MET DEZE AANKOOP!

Willeke 07-05-2016

Een top-mixer!

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Een goede mixer voor een goede prijs. Mixer is degelijk uitgevoerd en voor allerhande keukenklusjes inzetbaar d.m.v. zijn krachtige motor.

Simone 02-05-2016

Bosch Mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Doet wat het moet doen. compacte en handzame mixer die zowel los (in de hand) als via onderstel te gebruiken is

Letti 01-05-2016

prima apparaat

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Zojuist ontvangen en gebruikt, doet het prima!
Loopt mooi op toeren, handig op de standaard en niet zwaar in de hand! € 10,00 retour is een mooie actie, al met al geen duur apparaat!

Irma 01-05-2016

Blij verrast.

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

Mijn 40 jaar oude handmixer was aan vervanging toe omdat de kunststof behuizing ging scheuren. Jammer want het was een fijn apparaat. Ik wilde dus een zelfde soort mixer. In de electro-zaak maakte ik duidelijk dat ik alleen een handmixer wilde, zonder kom en andere extra's. Die had ik niet nodig. Mij werden enkele verschillende merken en modellen getoond. De Bosch mixer aan het einde van het rijtje zag er het meest soliede uit en had een goede antislip handgreep. Dat was voor mijn man belangrijk. Toen het apparaat enkele dagen later thuis bezorgd werd zag ik dat er wél een standaard en mixerkom bij zaten. Ik heb de mixer die dag meteen geprobeerd...en wat een gemak. De mixer doet zijn werk, terwijl ik ondertussen nog wat kan pakken of snijden. Krachtige motor in 5 treden. Soliede geheel. Mijn conclusie: deze mag blijven. Ik ga hier veel plezier van hebben.

johan 29-04-2016

goede mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ36460

1ste taart gemaakt, alles werkt naar behoren, alle plastic voelt glad en stevig aan.
Staafmixer gedeelte is blijkbaar apart want zit niet in de doos.
minpunt. van de mixer in opgeklapte toestand kun je niet de gardes verwijderen