Tristar MX-4159 Handmixer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar MX-4159 Handmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Jozik 27-06-2022

Turbomixer in alle standen behalve op 0

Geschreven voor: Tristar MX-4159 Handmixer

Handmixer met standen 0 t/m 5 en een turbostand. Heel jammer dat stand 1 al zo snel is dat je totaal geen behoefte hebt om een hogere stand te proberen. Daarnaast 'kruipt' het (panne)koekbeslag omhoog langs de gardes en verdwijnt (als je niets onderneemt) in de mixer. Een mixer, die je zelf niet kunt openmaken om dat beslag weer te verwijderen. Kortom: gigantische miskoop geweest, beslist géén aanrader.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• Alles standen behalve uit zijn turbo
  • Beslag kruipt omhoog langs de gardes
  • (heel) kort snoertje (+/- 80 cm)

maxje4 06-11-2018

alles is turbo

Geschreven voor: Tristar MX-4159 Handmixer

Mijn mixer was kapot en twee weken later wat deze mixer in de aanbieding bij Dirk. Ik heb het nu een jaar. Ik gebruik het niet intensief, meer voor deeg of beslag.
Ik vind hem lekker in de hand liggen, niet al te zwaar.
Wat ik er heel erg hinderlijk aan vind is dat stand 1 best al hard gaat. Het meel of bloem stuift in het rond. Kan je daarna lekker gaan schoonmaken. En t/m stand 6 zit een klein beetje meer. Er is een Turbo knop die ik niet gebruik, want stand 6 gaat net zo hard.
Ook de gardes gaan er lastig in en uit.

Pluspunten

• ligt lekker in de hand
  • gardes zijn lang genoeg

Minpunten

• de snelle stand 1 waardoor het stoft
  • lastig de gardes er in en er uit

Chrisvans 20-07-2013
Geschreven voor: Tristar MX-4159 Handmixer

Bij het eerste gebruik begint de mixer al direct te roken en te stinken. Omdat ik bang was dat de stoppen door zouden slaan ben ik maar gestopt. De deeghaken en kloppers zijn erg ielig en het deeg blijft allemaal aan de klopper hangen. Daarnaast heb je aardig wat kracht nodig om dat ding in bedwang te houden tijdens het mixen. Ben benieuwd of ik hem meer dan 2x zal kunnen gebruiken voordat hij kapot gaat.