Tefal Prep'Line handmixer HT4111

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Prep'Line handmixer HT4111 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

w***********@h********** 28-05-2022
  • Product gekregen

Ziet er mooi uit, maar is het net niet

Na 25 jaar afscheid genomen van mijn moulinex mixer.
Ik heb toen een tefal mixer gekregen, na 2 jaar
Scheurt/ breekt het pkastic af.
Kwaliteit gardes is het net niet .
Waar zijn de gardes zijn de gardes gebleven van alleen metaal?

Minpunten

• Gardes
  • Staafmixer lastig in te draaien

v 19-02-2016

De mixer in totaal plm 50 keer gebruikt. Vooral voor beslag.
De kunststof tandwielen in de aandrijving zijn nu versleten en de mixer mixt niet meer.

RobM112 05-09-2015

De kunststof delen de mixer (van de gardes en de deeghaken) zijn zeer zwak. Twee maanden na afloop van de garantie braken de kunststof delen die in de mixer geklopt moeten worden. Op enige coulance van Tefal hoefden we niet te rekenen. Een nieuwe set gardes gekocht. Na ruim een jaar zijn deze opnieuw kapot. Voor ons dus geen Tefal mixer meer.

FastRider 04-08-2012

Toevallig vorig weekend op kieskeurig aan het "sneupen" geweest voor een handmixer (na het overlijden van mijn 20 jaar oude reactor handmixer) en ben toen deze tefal ook tegengekomen en trok toen al mijn aandacht aangezien ik nogal een redelijke tefal fan ben.
Maar ach je weet hoe het gaat je wacht toch maar weer even de aanbieding folders af die je elke week met pakken in je brievenbus krijgt tot ik toevallig vandaag in de action was en daar allerlei keukenapparatuur lag van tefal en ja hoor ook deze handmixer en nog wel voor een bedrag van 15,95- Euro dus je begrijpt wel ik heb er meteen eentje meegenomen en bij terugkomst meteen maar weer eens even een lekkere cake ben gaan bakken want ja ik had tenslotte weer een mixer :-)
Nou mensen de vorige review is zeer zeker waar wat een monster mixer is dit en je kunt zeer zeker merken dat er een 450 watt motor in zit want hij is werkelijk oersterk en mixt zelfs op stand 1 nog keurig door.
Kortom ik heb alle vertrouwen in deze tefal mixer en zeg nou zelf voor 16 euro kun je toch geen buil vallen lijkt mij.
Ik vermoed dat hij nog heel veel werk voor mij gaat verzetten :-)

marcel beuting 02-07-2012

Na diverse handmixers in de loop der jaren versleten te hebben, viel mijn oog - via de goed leesbare site - op de Tefal HT 4101 Prep'line 450W.
In tegenstelling tot handmixers van andere bekende merken als "M" of "T" met gemiddeld slechts 175W is dit apparaat een verademing.
Het apparaat is veel krachtiger, werkt beter en sneller en dat voor een prijs die een fractie duurder is dan de instapmodellen van andere merken.
Doen! Goedkoop blijft ook hier duurkoop.