WOLF-Garten SDL 2500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten SDL 2500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

naam20111123 06-10-2012
Geschreven voor: WOLF-Garten SDL 2500

Bij de aankoop speelde de gedachte in mijn achterhoofd dat ik op Kieskeurig één negatieve review had gelezen. Zelfde problemen ervaren als de andere review.
Het apparaat doet gewoon niet wat het moet doen en dat is takken in kleine deeltjes snijden (kneuzen) Eerste takken waren hoopvol, daarna slechts gekneusde en deels ontvelde takken. Alle instellingen (afstellen apparaat met draaiknop) geprobeerd maar geen verbetering. Hakselaar is retour winkel voor onderzoek door de monteur. Ik verwacht daar echter niets van. Ik begrijp niet dat Wolf het apparaat voor de consumenten markt goedkeurt.

Muppet1 06-05-2012
Geschreven voor: WOLF-Garten SDL 2500

Eergisteren gekocht, vandaag in gebruik genomen. Belooft takken met diameter 40 mm klein te krijgen. Zover zijn we niet eens gekomen! 3e Tak bleef al steken, tak was ca. 25 mm. Takken die er wel doorgingen kwamen ingekerfd eruit, maar waren niet in mootjes! Machine vandaag direct teruggebracht! Niet aan beginnen!