Bosch AXT 25 TC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch AXT 25 TC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

pieter 26-02-2016
Geschreven voor: Bosch AXT 25 TC

na 25 maanden is mijn hakselaar stuk . De planetaire reductiekast is compleet versleten en ik heb dat ding nooit uitgeleend en enkel gebruikt in eigen tuin . De motor heeft teveel macht en maakt daardoor de reductiekast stuk .

Audifan 05-11-2011
Geschreven voor: Bosch AXT 25 TC

Het afstellen van de tc is zeer gemakkelijk
Catalpa takken worden zonder problemen in mootjes gehakt iets dat normaal niet lukt vanwege te zacht
Verwerkt meerdere takken tegelijk
Opstoppingen zijn zeer snel en eenvoudig op te lossen
Zeer praktisch ruimte besparend op te bergen

Boschbrol 16-05-2013

Hakselen prima
Min
Duur
Opvangbak met beveiliging is het zwakke punt
Slechte garantie

Jan Gustings 26-11-2011

Het probleem ligt meestal niet in het verwerken van takken tot ongeveer 5 cm. Het probleem is het dunne materiaal dat van struiken etc. wordt afgehaald. Ik heb nu een hakselaar die geen moeite heeft met takken. Echter het dunnere zachte materiaal wordt tussen de wals en de ijzeren plaat (ongehakselt) heen getrokken. Hoe zit dit bij de 25TC. Gaarne bericht.

Boschbrol 15-05-2013

Ondertussen een groot probleem met de vulbak de klemhaak kapot
Bosch betwist de garantie
Aus der traum !