Samsung EP-PG920 - Reviews

smartphone
Bekijk 1 andere uitvoering

• Slecht

matahari76 01-05-2015

Ik snap de meerwaarde van dit apparaat niet. Vandaag binnen gekregen. Ik had verwacht dat hij echt draadloos op kon laden,zodat je je telefoon in je tas draadloos op kon laden. Maar het apparaat moet in het stopcontact zitten wil het werken. Vervolgens leg je je toestel er op. Of je nou een stekkertje in dat wireless ding stopt of in je telefoon...

bert2004 27-09-2015

Vrouwen logica.
Je hebt altijd een energie bron nodig of dit nu via een kabel gaat of met een batterij die ook altijd weer bijgeladen moet worden. Ten alle tijden kom vroeg of laat het kabeltje weer om de hoek kijken.
Waar het ding voor bedoelt is zal hij best goed doen.
Ik heb gelezen dat dit een veilige en milieu vriendelijk manier is van laden, want bij vol gaat hij naar de stand-by stand zodat de lader niet door blijft laden.

Donald Cerpentier 20-02-2016

Je hoeft het stekkertje maar 1x in de lader te doen. Anders moet dit stekkertje keer in en uit de smartphone, met het risico dat als je hem er niet goed insteekt je smartphone onherstelbaar kapot is. Ik heb dat al eens meegemaakt.

Samka 06-03-2017

Laadt half zo snel als via usb-kabel

Op zich leuk idee. Maar ik heb het nu gemeten met Ampere: direct via de usb-kabel laat de telefoon bijna tweemaal zo snel op als draadloos. Ik heb er een (kunst)leren hoesje tussen zitten; eerst had ik een hoesje met een magnetische achtergrond en dan kan hij helemaal niet draadloos laden.
Toegvoegde waarde voor mij is dus heel klein.

Janoek 21-10-2016

Perfecte lader voor Galaxy S6 en S7

Draadloos opladen is echt ideaal! Geen gehannes meer met het USB-stekkertje. Je legt de smartphone gewoon op de oplader en hij begint automatisch op te laden. Als je hem in de tussentijd nodig hebt aal hem tijdelijk van de oplader. geen probleem. Het opladen duurt misschien iets langer dan met een kabeltje. Maar het scheelt bijna niets qua tijd.

Chris 19-04-2016

Werkt niet met S6 edge plus , helaas

Werkt niet met S6 edge plus . Je hoort wel en ziet wel dat er een hele korte verbinding maakt, maar laad verder niet op.