Tefal Contactgrill Ultra Compact 600 Classic GC3050 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Contactgrill Ultra Compact 600 Classic GC3050 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

e**s@s**s.nl 29-09-2023

Fijne grill

We hadden dit type grill al enkele jaren en hij was aan vervanging toe. Toen we dezelfde grill in de aanbieding zagen, twijfelde we niet en zijn we tot aanschaf over gegaan. Dat de grillplaten gewoon in de afwasmachine kunnen en dat hij snel op temperatuur is, zijn de grootste pluspunten.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Grill platen mog in de afwasmachine

Minpunten

• Teflon laag laat na verloop van (lange) tijd los.

Nes 17-05-2020

Geeft een degelijk gevoel en maakt dat ook waar

Prima ding,doet wat hij moet doen,alleen de thermostaat is niet echt nauwkeurig anders een 10,dus je zal zelf een beetje inschatting moeten maken hoe lang het product onder de grill zou moeten liggen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Thermostaat niet echt nauwkeurig

Kruimel710 03-04-2012

Handige grill voor tosti's, vlees en nog veel meer. Ik heb er al korte varkenshaasjes in gemaakt die binnen 7 minuten goed gaar waren met een lekkere krokante grillkorst. Ik ben echt super tevreden met dit apparaat. Ga er enorm veel plezier aan beleven. Voelt degelijk en is makkelijk schoon te maken. Echte aanrader voor vele doeleinden!

Maurice Wendy 16-06-2011

Handige (niet te groot) apparaat. Zeer snel (binnen 5 minuutjes) op temperatuur. Is, door de uitneembare platen, heel makkelijk en snel schoon. Echt een aanrader.