Philips HD4467

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD4467 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Joost 11 08-11-2014
Geschreven voor: Philips HD4467

Apparaat werkt handig, prima resultaat. Uitgekozen in de winkel omdat het er degelijker uitzag dan concurrerende tafelgrills.

MAAR: Na een paar weken gebruik (ca. 10x tosties) blijken de kunststofdelen van het apparaat niet tegen de hitte te kunnen. Bij de handgrepen en de scharnieren wordt het oppervlak bobbelig op de plaatsen dicht bij de grillplaten.
Gereclameerd bij Philips consumentenservice, apparaat werd omgeruild door een nieuwe. Ook daarbij trad het zelfde probleem op. Weer gebeld, ze willen het wel wéér omruilen, maar ik verwacht geen verbetering. Ze zeggen dat het probleem niet bekend is (standaardreactie, ik weiger dat te geloven, iedereen die het apparaat op stand 4 of 5 gebruikt moet dit probleem krijgen). Dus ga ik het apparaat retourneren en krijg de aankoopprijs vergoed.

De retourservice werkt uitstekend. Maar het produkt deugt niet: Er wordt m.i. een verkeerde soort kunststof gebruikt. Het materiaal zal niet direct in je eten terecht komen, maar degenereert wel, ik kan niet beoordelen of er na langere tijd gebruik onderdelen zouden gaan barsten of afbreken.

Jammer. Het ontkennen van het probleem geeft mij minder vertrouwen in het merk Philips.

Willem XX 18-05-2013
Geschreven voor: Philips HD4467

Een grill lijkt een eenvoudig product. Je zet hem aan en hij moet het doen. Dit product van Philips heeft extra als verschillende temperatuurstanden en mogelijkheden om open/dicht/half-open te grillen. De indicator geeft aan wanneer hij volledig opgewarmd is. De grillplaten steken iets uit het apparaat. Niet zo handig als je dit per ongeliuk aanraakt.
De grillplaten zijn los te halen om goed schoon te maken. Na enige tijd komt er ondanks de schoonmaakbeurten in de hoekjes en de randen wat aanslag die ik er niet meer afkrijg. Nog vreemder is dat na ieder gebruik wat zwart stof op het aanrecht achterblijft. Het zit ook onder de grillplaten. Dat wil je niet in je eten hebben!

esmp 12-06-2013

Erna
Slecht product. platen trekken krom en de beschermlaag vd platen laat los.

Joost 11 08-11-2014

Ook gemerkt: de kunststofdelen zijn niet hittebestendig! Zwart stof zal degenererende kunststof zijn, oppervlak zwelt op en brokkelt af.
Mijn apparaat is door Philips omgeruild, maar de nieuwe heeft na enkele weken het zelfde probleem.
Gaat nu retour, aankoopprijs wordt vergoed.

lobo077 29-08-2011
Geschreven voor: Philips HD4467

Zeer tevreden, of je nu vlees, vis,tosti's of groente grilt, alles is eenvoudig en snel klaar gemaakt.
De gril is erg gemakkelijk schoon te maken dankzij de losse grilplaten. Verticaal op te bergen dus beslaat relatief weinig plaats.