Philips HD 4417 - Reviews

Kleuren
zilver, zwart

W van der Meer 23-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Nog steeds zeer tevreden

Na enkele maanden van zeer regelmatig gebruik nog steeds net zo tevreden als in het begin. Dit is een bijzonder handig apparaat. Je kunt hem ook op tafel zetten met een schaal grilleerbare etenswaar ernaast en dan kan iedereen zelf zijn eten bereiden. Denk aan ui, paprika, champignons, courgette in schijfjes, vegburgers en natuurlijk allerlei vlees en vis.

Pluspunten

• Snel warm
  • Behoorlijk heet, maar regelbaar
  • Compact
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Schoonmaken kost wat tijd

W van der Meer 04-09-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekend apparaat

Prima apparaat. Wordt snel warm, grilleert mooi. Is gemakkelijk schoon te houden en kan op z'n kant wordt opgeborgen. Ik kocht hem via internet voor 54 €, maar dat was wel een aanbieding. Een beetje een goede grillpan voor mijn keramische kookplaat kost bijna net zo veel, is minder gauw warm en kan gemakkelijk kromtrekken. Het schoonmaken kost wel wat meer tijd dan een grillpan. Er bestaat ook een grotere versie met een vlak gedeelte (4419/20); niet veel duurder en voor sommige producten is een vlak deel misschien handig. Kwestie van smaak (en beschikbare ruimte).

Pluspunten

• Snel warm
  • Niet duur
  • Mooi resultaat
  • Goed op te bergen

Minpunten

• Schoonmaken vergt tijd