Proline MGP12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Proline MGP12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

robin rolff 13-01-2020

al 2 nieuwe gehad in 3 jaar

Geschreven voor: Proline MGP12

Vandaag om 14:06
ff wat kwijt: we kochten ca 3 jaar geleden een grill apparaat van proline bij BCC, vlak voor het eindigen van de 2 jarige garantie deed het ineens niet meer. ok wij naar BCC en kregen vorig jaar maart een nieuwe proline mee, waarbij ik de verzekering kreeg dat dit nieuwe apparaat weer zijn garantie heeft van 2 jaar. we kregen geen nieuwe bon maar op de oude bon werd de aankoopdatum en dus start garantie opgeschreven. en de verkoper schreef het ook zo op de computer(zei hij). VANDAAG ging dat apparaat weer niet doen wat hij moest doen(dus binnen een jaar) kapot. Ik dan maar weer naar BCC. Echter ik werd woest en voelde mijn bedondert daar er geen nieuwe garantie op het laatst mee gegeven apparaat(nieuw,binnen een jaar kapot) stond. Ik voel me bedondert en belazert, en de nieuwe koelkast die dit jaar gekocht gaat worden komt niet van BCC vandaan. Het goedmakertje wat ze deden 20 euro tegoed bon of een apparaat van 27 euro(kleinere grill oppervlak) meenemen. Service heeft mij belazerd.

robin 14-01-2020

vandaag de dag nadat ik me zo verkeerd behandeld voelde, men is via het hoofdkantoor terecht gewezen waarbij in gelijk heb gekregen. Om dat het soort gelijke apparaat niet aanwezig is kreeg ik een tegoed bon van het aankoopbedrag. de kleine grill van princess heb ik weer ingeleverd.

Gerry 02-05-2017

Superfijn apparaat

Geschreven voor: Proline MGP12

Ik vind het een geweldig apparaat
We eten vaak een tosti en wilde daarom iets professioneler apparaat hebben
Deze is echt top, zeker voor zo'n prijs
En ook zeer makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Zeer hoog regelbaar vermogen
  • Makkelijk schoon te maken ook aan scharnierkant