Princess Contact Grill - Reviews

Best Reviewed apr 2017 Princess Contact Grill
Best Reviewed april 2017
Type/soort
barbecue & grill

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Remi 03-06-2017 Product paar maanden in bezit

Uitstekend apparaat

Veel contactgrills vergeleken maar dit is met afstand het beste apparaat. Degelijke en robuste uitvoering die ook nog goed oogt en fraai is vormgegeven. Zowel de bakplaten als het apparaat zelf is eenvoudig te reinigen.
Wat betreft bereidingen voldoet deze grill ook aan alle verwachtingen. Je kunt er heerlijke tosti's op maken, maar ook het grillen van groenten en vlees gaat uitstekend, mede danzkij de regelbare temperatuur en voldoende hitte waarmee je het vlees dicht kunt schroeien. Kortom, een uitstekende aankoop voor gezond eetplezier.

Pluspunten

• degelijk en fraai
  • goede grill en goed reinigbaar

Minpunten

Marga 26-04-2017 Product paar weken in bezit

Veelzijdig apparaat

Heel fijn apparaat, omdat hij zo veelzijdig is heb je maar een apparaat nodig voor het maken van tosti's tot grillen van vlees en groente, doordat de platen ook plat kunnen is hij ook te gebruiken als bakplaat. Zeer gebruiksvriendelijk. De platen kunnen verwijderd worden waardoor het makkelijk schoon te maken is.

Hildegard 01-05-2017 Product paar weken in bezit

mooi design

Makkelijke manier om op n magere manier je vlees snel te bereiden.
Ok mooie design dus staat mooi op mijn aanrecht.
Dubbele thermostaat waardoor je mooi kunt doceren in de bereidingswijze.

Pluspunten

• design
  • magere manier van bakken

Lia 29-04-2017 Product paar weken in bezit

Princess grill

Deze grill met dubbele thermostaat is echt heel makkelijk om een volledig gerecht mee te maken. Gaat snel en je hebt geen verschillende pannen nodig.Ook heel eenvoudig te reinigen. Ben er echt heel blij mee

Marleen 29-04-2017 Product paar weken in bezit

Multifunctionele grill

Erg handig apparaat om op een gezonde manier vlees en groentes te bereiden. Ideaal om meerdere tostis tegelijk me te maken. Makkelijk schoon te maken door de afneembare grillplaten.

Pluspunten

• Vetopvangbak
  • Makkelijk te reinigen

Arie W 17-04-2017 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig product

Goed om een biefstukje of een tonijnsteak op te grillen. Ook prima te gebruiken voor tosti's. Omdat je de grill volledig kan openen, 180 graden, en de temperatuur van beide elementen apart te regelen is, is het een erg veelzijdig apparaat.
Door de afneembare grillplaten is het erg gebruiksvriendelijk en kunnen de platen in de vaatwasser.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • veelzijdig in gebruik
  • makkelijk schoon te maken