BOURGINI Classic Health Grill Deluxe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BOURGINI Classic Health Grill Deluxe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

k*****@g******** 20-03-2024

Loslaten van anti aanbaklaag

De anti aanbaklaag is op sommige plekken al weg.
Dat terwijl ik altijd een kunststof spatel gebruik.
Hij is net drie maanden oud.
En dat vind ik dan echt een minpunt

LD 28-03-2020

Ongeschikt voor vlees

Goed voor tosti’s, maar hamburgers grillen gaat niet. Blijven kleven aan de bakplaten waardoor je ze uit elkaar trekt bij het openen van de grill.

MissPoess 18-04-2018

Geweldige tosti maker

Al diverse malen hebben wij een tosti maker voortijdig moeten afvoeren omdat ze te vies werden om aan te vatten. Ook tosti apparaten met uitneembare platen bleken niet de oplossing omdat het grill oppervlak gewoon altijd te klein is voor boterhammen die niet het formaat van zo'n miezerig wit sandwich vierkantje hebben. Zacht geworden kaas lekt vroeg of laat over de rand. Dit keer zijn we op zoek gegaan naar een machine die dit probleem voor eens en altijd zou oplossen en kwamen uit bij deze bourgini grill. Uiteraard kan hij veel meer dan alleen tosti's maken maar wij hebben hem voor de tosti's aangeschaft. Geweldig!! Eindelijk een grilloppervlak waar je een flinke bruine boerenboterham gewoon plat op kan leggen zonder dat gesmolten kaas over de hand loopt. De platen zijn uitneembaar maar tot nu toe is dat niet eens noodzakelijk geweest want de antiaanbaklaag is formidabel. Ze zijn eenvoudig schoon te vegen met een keuken papiertje. Uiteraard zullen we de platen zo nu en dan in de vaatwasser zetten maar dat hoeft niet meer standaard na elke keer gebruik.
Waarom een 8 en geen 10? Omdat er één opvallend nadeel aan dit apparaat zit: de buitenkant wordt heet. Niet zomaar een beetje warm dus, maar echt HEET!! Dat is heel jammer en gevaarlijk voor jongeren kinderen. Het zou volgens mij in deze tijd ook eenvoudig op te lossen moeten zijn gezien het grote aantal apparaten dat hier geen last van heeft.

Pluspunten

• Perfecte tosti maker
  • Groot bak oppervlak, niets lekt over de randen
  • Zeer goede anti aanbaklaag
  • Omkeerbare platen (glad of geribbeld)

Minpunten

• apparaat wordt aan de buitenzijde gevaarlijk heet

Mariska 01-10-2017

Meer voor een tosti

Ik had deze gekocht om vlees en vis op te grillen. Na 3 kwartier zagen mijn karbonades er gekookt uit. Geen kleur en droog. Ik heb hem terug gebracht naar blokker.

Minpunten

• Grillen doet hij niet