Tefal GC702D34 - Reviews

Uitneembare grillplaten
Kleuren
titanium

A223 21-05-2015 Product paar weken in bezit

Heel makkelijk in gebruik, je hoeft alleen het soort vlees te kiezen erin te leggen als de gril warm is. Dan hoef je alleen te wachten tot die gaat piepen.
Zeker een aanrader.

villakakelbont67 17-05-2015 Product maand in bezit

Mooi vormgegeven grill met handige 'schuine' stand, zodat vet van de bakplaat druipt. Is wel even zoeken hoe alles werkt en bijv. met dun gesneden groenten heeft hij wat moeite, net als met tartaartjes. Wat superhandig is dat je kan kiezen hoe 'rood' je het vlees of vis wil hebben, dat geeft ie aan met een signaal

Ferdi Cor 15-05-2015 Product maand in bezit

Aangespoord door onze buren over de vele mogelijkheden en het gebruiksgemak, heb ik ook deze Tefal OptiGrill aangeschaft.
Ik moet zeggen, tot volle tevredenheid ! Het apparaat is in veel voorkeursinstellingen te zetten en geeft vervolgens keurig de bereikte conditie van het ingrediënt aan met een hoorbare piep en optische kleur. Ook het schoonmaken is eenvoudig en makkelijk te doen. Kortom, een prima aanwinst in de keuken en ik denk ook in de tuin bij het barbecuen ! De prijs meer dan waard.

Contrabasje 16-04-2015 Product paar weken in bezit

We hebben de Tefal OptiGrill GC702D (Franse uitvoering) sinds een paar weken in huis. We hebben hem, gebruikt voor het bereiden van hamburgers, tosti's, sausijsjes....
Hij bevalt prima. Je hoeft geen olie op de grill te doen. Hij bakt niet aan en is makkelijk schoon te maken. In het begin rookte hij erg maar dat is nu over.
In het begin was het even uitzoeken hoe het apparaat werkt. Er zijn namelijk veel mogelijkheden. Het apparaat geeft dmv geluidsignalen aan wanneer een product klaar is om gegeten te worden. Het product is ook echt goed qua kleur en gaarheid. Je moet wel even aangeven welk product er bereid gaat worden.
Tijdens het bereiden kun je de grill niet openen anders verstoor je het programma. Dit is wel even wennen omdat ik bij mijn vorige grill telkens moest kijken hoe ver de bereiding was.
De bereiding is sneller en gemakkelijker dan voorheen; je hebt er geen omkijken naar door de geluidssignalen. Hij heeft ook nog een warmhoudfunctie!
Het enige nadeel vind ik de grootte; hij is erg groot en log. Hij past met moeite in het keukenkastje.