Tefal GC760D OptiGrill Elite XL GC760D contactgrill - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GC760D OptiGrill Elite XL GC760D contactgrill op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Alina 05-03-2024

ik raad aan

Ik raad de aankoop zeker aan!
Makkelijk te gebruiken. hoge kwaliteit. Het kookt echt "automatisch", het is vrijwel onmogelijk om het gerecht te bederven, goed ontwerp, doordacht ontwerp.

b********@l****** 27-02-2024

Snel slim makkelijk te gebruiken, en hoef je niet altijd bij zijn je weet wanneer bijna klaar is ...

l************@g******** 30-01-2024

I love it

I selected this grill because I do not know how to cook the meat so that it is delicious like in a restaurant. So far I have cooked chiken, hamburgers and haloumi cheese, they are delicious. It is easy to use, easy to clean and it grills very fast. That's why I give it a very good score.

Pluspunten

• easy to use
  • easy to clean
  • fast in grilling

Minpunten

• none so far

b*******@g******** 29-01-2024

Uitstekende grill, kookt vlees en groenten snel en lekker, gemakkelijk schoon te maken, snel op temperatuur, zeer handig touch-bedieningspaneel, grote keuze aan kookprogramma's

Albert 21-01-2024

De ultieme contactgrill!

Op aanraden van kennissen dit apparaat aangeschaft en werkelijk.. wat een aanvulling is dit op je keukenapparatuur. Werkelijk een kind kan de was doen. Duidelijk in stappen heerlijke gerechten prepareren. Het kan eenvoudig weg eigenlijk niet (meer) mislukken. En ja, het apparaat is groot, maar je hebt dan ook de keuze tussen de L en XL. Schaf aan welke je past. We hebben m nu zo’n 4 weken en al vele malen gebruikt. Met name het vlees is zo perfect zoals het er tussen vandaan komt en exact zoals is ingesteld. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gemak
  • Kwaliteit

Konstantins 19-01-2024

Beste grill tot nu toe

Ik was lang op zoek naar een goede grill om maaltijden te maken voor mijn werk en dat is gelukt. Het apparaat is relatief groot en je hebt wat tijd nodig tot de grill warm wordt maar dit zijn de enige twee minpunten die ik kan benoemen. Ik ben heel tevreden met OptiGrill Elite XL en ik raad dit aan.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Aantal programma's
  • Grillassistent

Minpunten

• Groot
  • Voorwarmen duurt even

Tobias 19-12-2023

Zelfs voor de grootste kookkluns goed te gebruiken

Optigrill elite xl gekocht voor het bereiden van vleesproducten,
De hamburgers gingen erg goed, vlees bleef sappiger dan met de koekenpan en het was ook nog stukken sneller klaar.

Varkenshaas saté ging helaas wat minder, de marinade brandde erg aan, dit heb ik helaas ook in de koekenpan dus misschien toch af en toe draaien

Voor de rest is het nog proberen maar als het zo makkelijk en snel gaat als bij de hamburgers is het zeker een aanrader

Pluspunten

• Gaat allemaal automatisch
  • Geen extra boter of olie nodig

Minpunten

• Voor het goede wel het vlees in de gaten houden

z********@g******** 13-12-2023

Geweldige product!!

Het is een geweldig product, je kunt er allerlei soorten vlees en groenten mee grillen en het is bovendien gemakkelijk schoon te maken, ik raad het aan..

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaak
  • Snel toaster
  • Goede bakken