Tefal Grill OptiGrill Elite - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Grill OptiGrill Elite op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

z***********@g******** 19-03-2024
Geschreven voor: Tefal Grill OptiGrill Elite

We bought this optigrill a year ago and have been using it almost every day to cook vegetables, fishes, steaks, and hamburgers. It is very handy and easy to use and easy to clean, and most importantly, the results are always delicious! We bought now another same optigril for our daughter, who is also very enjoying it. We added a snacking & backing accessory, and it is also perfect. Tip: Buy an Oxo Good Grips Electric Grill for very easy cleaning.

Charlotte 27-02-2024

Top product

Geschreven voor: Tefal Grill OptiGrill Elite

Ik was al een tijdje verkocht aan deze optigrill en sinds een paar dagen in gebruik.
We gebruiken hem voor alles wafels vis, vlees..
Zondag een heerlijke zalm erop en was zo klaar, en was ook heerlijk. Echt een goed apparaat

Pluspunten

• Snel klaar

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in beslag

j*************@h********* 22-01-2024
Geschreven voor: Tefal Grill OptiGrill Elite

Vanaf het eerste moment dat we de Optigrill Elite gebruikte waren we verkocht. Met zoveel gemak een lekker stukje vlees bereiden en binnen een hele korte tijd en gewoon PERFECT. Het is echt genieten! Daarom geven wij ook een dikke 10 en zou ik deze topgrill aan iedere andere vlees liefhebber aanraden.

Beer van de Geer 22-01-2024

Top grill.

Geschreven voor: Tefal Grill OptiGrill Elite

Wat een super grill is dit. Maak er van alles op klaar tosti’s, zalmmoten, varkenshaas, gebakken aardappeltjes, en nog veel meer. Heb ook de bakschaal er bij gekocht maak daar perfekt pizza’s in. En hele mooie gebakken spiegeleieren zonder olie of vet. Op YouTube vind je ook heel veel leuke recepten die op de Tefal grill kunnen worden gemaakt. Er zijn voor mij maar twee minpuntjes aan dit apparaat en dat is de lengte van het elektriciteit snoer, veel te kort. En een mogelijkheid om de bovenste grillplaat vast te zetten zodat het gerecht niet te plat wordt gedrukt. Heb daar zelf een spie voor gemaakt met verschillende maten van hardhout.

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken platen
  • Programma’s van de grill

Minpunten

• Snoer
  • Vastzet mogelijkheid bovengrill.

V 10-12-2023

Top product

Geschreven voor: Tefal Grill OptiGrill Elite

Wat een fijne elite optigrill er kan zoveel op klaar gemaakt worden zodat je bijna geen pan meer nodig hebt . En een biefstukje kan nu ook niet meer mislukken! En heerlijke panini’s en zo kan ik nog heel dingen op noemen ik zou deze iedereen aanraden ! Wij zijn er heel tevreden over !