Solis 979.06

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Solis 979.06 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Riekvan 10-07-2015
Geschreven voor: Solis 979.06

Wij zijn beiden de 60 voorbij en dit is het meest fantastische toestel dat wij ooit in huis haalden. Gekocht omdat wij graag buiten eten en n.a.v. de gezondheidsrisico's zoals heterocyclische amines en polycyclische koolwaterstoffen in (vooral rood) vlees en vis die op de barbecue belanden. En dat hele barbecue-gedoe ervoor en erna, bah.. Om het even wat je erop legt, in minder dan 5 minuten tijd is elk voedsel gaar, super mals en gezond. Braden kun je op de platte plaat, op de geribbelde plaat én je kunt het toestel in verschillende standen dichtdoen, zodat je mooie roosterstrepen krijgt. We hebben het toestel een maand geleden gekocht en sindsdien zitten wij elke dag buiten te eten. Met dit warme weer hoeven we ook de keuken niet extra op te warmen met het gasvuur. Weegt 10 kilo en kun je dus ook meenemen op vakantie. Als het toestel even afgekoeld is veeg je met een vodje vochtig keukenpapier het boeltje zuiver. Een kind kan de was doen....en wij kunnen niet meer zonder.