Princess Multi Grill - Reviews

Regelbare thermostaat
Uitneembare grillplaten
Anti-aanbaklaag

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,2

Petra0987 04-06-2012

5,3
Helaas waardeloze grill. Kipsate gebakken, bakt het vlees niet maar kookt.....als gevolg dat je kip bleek blijft. Pas na een half uurtje is je vlees een beetje bruin....maar je vlees dus ook behoorlijk uitgedroogd!
Niet kopen dus......

CDO52 11-02-2012
  • Product half jaar in bezit

Erg teleurgesteld in dit apparaat, hij ziet er goed uit maar daar houd het op. Tosi's wordt uitgedroogd ipv krokant. Tot nu toe is er niets gegrild, en vlees wordt taai. Lijkt als of de thermostaat slaat te snel uit en het duurt te lang voor dat hij weer aan springt. Absoluut geen aanrader.

Miro9699 09-05-2012

Inderdaad een heel erg slecht apparaat!!! Ben er 3 x mee terug geweest naar Blokkker, waar ze zeiden dat het apparaat goed werkte! Zij hadden met 6 minuten een (bleke) tosti klaar. Thuis nogmaals geprobeerd, maar helaas een beetje tosti met nog niet geheel gesmolten kaas en zo bleek als een witte boterham duurde bij mij toch een minuut of 10!!! Weer terug naar Blokker, die hebben het hoofdkantoor gebeld, waar ze zeiden dat het normaal is dat ongeveer 20 à 25 minuten duurt voordat je een tosti klaar hebt ????? Heb het apparaat daar achter gelaten, hoefde hem niet eens meer mee te nemen! Ik heb zelf een goedkoop apparaat van ongeveer €20 wat binnen 4 minuten een goed gesmolten/gebruinde tosti klaar heeft! ( en dat met bevroren boterhammen)