Bosch EasyGrassCut 18-230 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch EasyGrassCut 18-230 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

ccn86 23-07-2021

Super handige grastrimmer die eenvoudig is in gebruik

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

Na een aantal weken van testen, kan ik zeggen dat de grastrimmer goed bevalt!
De moeilijke hoekjes waar de grasmaaier niet kan komen, zijn supermakkelijk bij te werken met dit apparaat. Door de kop van de grastrimmer om te draaien, kun je gemakkelijk de kantjes bij de bestrating netjes maken. Dit werkt super simpel en snel. Ook is hij handig om onkruid tussen de tegels weg te halen. Doordat hij licht en handzaam is, loop je zo even je tuin door om het e.e.a. bij te werken.
Enig nadeel die ik heb kunnen vinden, is dat de metalen geleider een staaldraad is, die blijft gemakkelijk haken. Dit had beter een strip kunnen zijn.
Het laatste groot pluspunt Daarnaast is de accu. Je pakt hem er snel bij en ben je in een mum van tijd klaar! Geen onhandig gedoe met kabels. Wanneer je meerdere apparaten van Bosch in je bezit hebt, kun je de accu's onderling wisselen, wat ook erg prettig is.

Pluspunten

• werkt op accu
  • gemakkelijk in gebruik
  • draaibare kop
  • accu's onderling uitwisselbaar

Minpunten

• metalen geleider blijft gemakkelijk haken

b*****************@h********** 08-07-2021

5***** Bosch Elke keer een winnaar!

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

Bosch lijkt nooit teleur te stellen. Nog een geweldig accu tuinapparaat. Ga zo door met het geweldige werk.
Dit item is geweldig voor een goedkope strimmer. het is lichtgewicht, gemakkelijk in elkaar te zetten. Dit duurde maximaal twee minuten. niet erg luid en gemakkelijk schoon te maken met een zachte borstel. De 360-spin is geweldig voor als je hem plat moet snijden in een rechtopstaande hoek voor de randen. Wat het mooiste is als de lijn klaar is, is eenvoudig uitklikken en inklikken. De maaibreedte is van een goed formaat en helpt om in die krappe ruimtes te komen, maar voorkomt tegelijkertijd dat je te kort snijdt.
GEEN geknoei meer met oude stijl molens.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • Stil
  • lichtgewicht
  • Prijs
  • Kwaliteit

w***********@h********** 03-07-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

Prima apparaat maar voor een grote tuin is de accu wat aan de kleine kant . Ook jammer dat er geen indicatielampje op zit die aangeeft of de accu bijna leeg is

Prima apparaat voor een kleine tuin. Niet zwaar en erg handzaam

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Handzaam

Minpunten

• Lichte accu
  • Geen indicatielampje

e**************@g******** 30-06-2021

Super fijn in gebruik!

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

Dik tevreden met deze grastrimmer! Hij werkt op een accu (welke in korte tijd helemaal is opgeladen), dus geen gedoe met snoeren en reikwijdte. De afstandhouder werkt erg handig wanneer je grasveld grenst aan een muurtje of schutting of langs een border loopt. Je voorkomt dat je je planten ommaait! Verder produceert de trimmer tijdens het gebruik geen overmatig lawaai. Fijn voor je buren! De trimmer is een echte lichtgewicht, dus geen grasveld is te groot! De veiligheidspal voorkomt dat je de trimmer per ongeluk aanzet, wanneer dat niet de bedoeling is. Ondanks deze extra handeling is de trimmer heel makkelijk in gebruik. De grote greep voorop zorgt ervoor dat je makkelijk naar alle kanten kunt zwenken en het gras vlak boven de aarde kunt trimmen. Deze trimmer pak je zonder tegenzin om de randen van je grasveld mooi bij te werken en is zijn geld dubbel en dwars waard !!

Pluspunten

• Werkt op accu
  • Lichtgewicht
  • Afstandhouder

Minpunten

• Handleiding zou duidelijker kunnen

JU1975 30-06-2021

Lichte trimmer welke goede balans heeft

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

Mijn vorige gras trimmer was ook een Bosch en heeft het ruim 15 naar goed uitgehouden en doet het op zich ook nog prima. Alleen de draad is bijna op en dat draad wat in stopcontact moet om hem aan te krijgen vind ik steeds een belemmering om even de randjes bij te trimmen. Niet de stekker zelf maar verlengsnoer bedoel ik. Maar nu dus deze Bosch met accu en wat fijn is dat!! Je kan ook echt heel lang met een volle accu doen en de accu past ook op de andere 18 volt apparaten van Bosch. Door de verstelbare handgreep is juiste balans in te stellen en ook is deze Bosch heel licht. Verder is het heel handig dat de kop eenvoudig 180 graden om te draaien is.

Pluspunten

• Gewicht
  • Draadloos
  • Draaibare kop

paulaura 29-06-2021

handig licht en zonder snoer

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

Wij hebben een tijdje de bosch easycut 18-230 in gebruik voor ons grasveld en onkruid.
Het design ziet er uit zo als je gewend bent van een bosch machine.
Hij is erg licht en voelt goed in de handen om mee te werken, zelfs mijn vrouw kan er mee overweg en vind het zelfs leuk om te doen.
Dankzij zijn accu waarmee je andere apparaten via het platform mee kan voorzien van stroom is hij lang te gebruiken en zo weer opgeladen met de bijgeleverde oplader.
Kantjes maaien is ideaal met een druk op de knop kan je de machinekop omdraaien en zo maaien erg makkelijk en je draait hem ook zo weer terug.
De draad komt er semiautomatisch vanzelf uit of je hebt er een knopje voor aan de onderkant om hem langer te maken als dat nodig is.
Met de maaibreedte van 23 cm gaat het ook erg vlot maar ook onkruid haal je erg makkelijk weg met deze machine zonder moeite dat vinden wij ook ideaal .
Wij zijn dan ook erg blij met deze bosch easycut.

Pluspunten

• accu
  • ligt

Lot 29-06-2021

Tevreden

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

Vandaag de grasscut getest en ik moet zeggen; ik ben tevreden. De draaibare kop zorgt ervoor dat ik dicht langs mijn schutting kan trimmen. In totaal ben ik 15 minuten bezig geweest in mijn tuin van 25m2.
Het in elkaar zetten was redelijk gemakkelijk, alleen de schroef ging er wat moeilijk in. Zelf ben ik niet handig met apparaten in elkaar zetten, maar dit was binnen 10 minuten klaar.
Accu was snel opgeladen.
De trimmer is licht en dus goed te gebruiken voor mij. De knoppen zijn goed te lezen en dit maakt ook het beginnen van het trimmen erg gemakkelijk.
Let wel op met trimmen dat je niet te dicht op de grond trimt, de grastrimmer heeft veel power en kan dus je gazon aantasten.
Helaas kon ik niet alles getrimd krijgen, maar dat is met elke grastrimmer zo omdat ik schuttingen en stenen borders heb.

Ik ben erg tevreden, mijn gazon ziet er weer goed uit!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Geen gedoe met draden

aehuizer 29-06-2021

Enthousiast over de wendbaarheid met deze grastrimmer

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

Deze grastrimmer heb ik nu 2 weken in bezit. Elke week maai ik het gazon. De hoeken en randen deed ik voorheen met een elektrische kantenknipper. Dit werkte ook, echter was het op de knieën door de tuin. De accu deed het de eerste 10 minuten goed, daarna verloor hij aan kracht.

Met de EasyGrassCut van Bosch kan ik nu comfortabel de gehele tuin door, zonder verlengsnoer en ben ik lekker wendbaar. De accu laad snel op en heeft ruim voldoende vermogen om de gehele tuin mee te doen.

Echt een aanrader. Lekker licht en mooi afgewerkt. Tevens goed schoon te maken na gebruik.

Pluspunten

• wendbaar
  • licht
  • eenvoudig te reinigen

Haram12 28-06-2021

Niet overtuigd

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

De Bosch accu grastrimmer wordt in een zeer compacte verpakking geleverd. Ik was zelf verbaasd dat het gehele apparaat in die doos paste. Ik vond het een gepriegel om de grastrimmer in elkaar te zetten. Met een drukknopje kan je de stang van de trimmer in elkaar schuiven, echter verliep dit bij mij niet soepel omdat er geen beweging kwam als ik de stangen in elkaar wilde duwen.
Eenmaal in elkaar is het een degelijk apparaat, welke ook licht in gewicht is. Ook het handvat is te stellen, waardoor je zelf een prettig houding kan kiezen hoe je de grastrimmer wilt gebruiken. In de doos zit ook een gebruikershandleiding meegeleverd in heel veel talen. Ik miste zelf een korte concrete toelichting op het in elkaar zetten en gebruiken van de grastrimmer. Het was mij namelijk niet helder dat het kapje aan de onderkant erop moest blijven zitten als je hem gebruikt. Toen ik dit eenmaal doorhad, was hij gemakkelijk in gebruik en doet hij wat hij moet doen. Persoonlijk vind ik het een te duur apparaat met wat je ervoor terug krijgt. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een normale grasmaaier. Voor de kleine hoeken, randjes of moeilijker te bereiken plekken, kan de trimmer wel goed ingezet worden.

Pluspunten

• Licht in gewicht

Minpunten

• Onduidelijke handleiding
  • Prijzig

Moon65 28-06-2021

Goede grasmaaier

Geschreven voor: Bosch EasyGrassCut 18-230

Dit apparaat van Bosch verraste mij al bij het uitpakken. Het in elkaar zetten ging gemakkelijk . Jammer dat je hem niet weer zo klein kunt opvouwen als dat hij wordt bezorgd .
In het gebruik is het apparaat handzaam : lekker licht van gewicht en doeltreffend. Heel fijn in gebruik is dat het met een accu werkt en niet op stroom. Zo pak je het apparaat heel snel eventjes. Het doet wat het beloofd. De accu gaat lang genoeg mee om de klus te klaren. De randen van het gras zijn makkelijk kort te houden op deze manier . De draaibare kop draagt daar zeker aan bij. Het gewicht is licht en daarom is het apparaat handzaam .

Pluspunten

• Accu
  • Licht van gewicht