WOLF-Garten GTE 845

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten GTE 845 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AGR37 29-07-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten GTE 845

Voor mij een geweldig apparaat ik kan heel fijn de kantjes maaien langs het gras rond de vijver,rond de bomen enz ik ben er heel erg blij mee zo kan ik zelf mijn tuin netjes houden het ziet er nu allemaal prachtig uit voor mijn een top apparaat had ik eerder moeten hebben

aliebo 12-07-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten GTE 845

geheel ziet er goed verzorgt uit,afwerking zeer strak ,verstellen van de kop gaat wat zwaar,steun wiel werkt wel goed alleen moet wel de gemaaide delen wel goed vlak zijn,zo niet ,dan hobbeld alles weg,dus glad afsnijden is er niet bij,allen heb ik het gevoel dat de machiene meer gechikt is voor links handegen,

Jrichter 02-07-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten GTE 845

Dit is nu een hele goeie trimmer voor mij, ik ben vrij lang en dan is deze lange steel heel prettig voor mij. Loop nu weer voor mijn plezier langs de kantjes. ha ha. Kotom ik vind dit een prima grastrimmer. En dat de draad ook beter gaat is ook heel belangrijk. Kan hem iedereen aanraden, en ik ben erg blij met deze aankoop.