WOLF-Garten A 340 E

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten A 340 E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Han 05-04-2021

veel gebruiks gemak

Geschreven voor: WOLF-Garten A 340 E

vorige week bezorgd, dag na bestelling, goed verpakt, nog maar een maal gebruikt met erg goed resultaat, met name de mulchen mogelijkheid zorgt voor veel minder gedoe met gras af voeren, groene bak ook niet zo gauw vol, echte aanrader.

Pluspunten

• redelijke prijs/kwaliteit
  • mulchen

Arjan 01-02-2021

Top grasmaaier

Geschreven voor: WOLF-Garten A 340 E

De beste in zn prijsklasse. Mulchingfunctie werkt goed, licht, opgevouwen neemt hij erg weinig ruimte in, maait goed, standen eenvoudig in te stellen en voor mij (2mtr lang) is hij uitermate geschikt door het relatief hoge handvat. Een punt voor Wolfgarten om te verbeteren is de opvouwfunctie, dat gaat niet altijd soepel.

Pluspunten

• Hoog handvat
  • Maait makkelijk en goed
  • Licht
  • Mulchingfunctie werkt

Minpunten

• Opvouwen gaat wat onhandig

Maaike 14-07-2020

Maait goed maar is niet echt duurzaam.

Geschreven voor: WOLF-Garten A 340 E

Hij maaide goed. Hoewel de stang/handvat vanaf begin niet goed bleef vast zitten. Ook de gras opvang bak heeft nooit iets opgevangen. En na 2 jaar doet ie het al niet meer.

Wim 06-12-2019

Maait prima

Geschreven voor: WOLF-Garten A 340 E

Ik had eerder al een review geplaatst met de mededeling dat ik hem gekocht had door de goede beoordelingen van de Consumentenbond.
Maar ik zag hier de slechte reviews en wilde hem weer naar de winkel terug brengen.
Hoorde ervaringen van kennissen dat deze toch goed was, heb ik hem uit de doos gehaald en er mee aan de slag gegaan. Conclusie: niets mis mee!
Alleen oppassen dat de stroomkabel niet klem komt te zitten tussen de duw stang bij het opbergen.

wim 18-08-2019

net gekocht zit nog in de doos

Geschreven voor: WOLF-Garten A 340 E

Heb hem vandaag gekocht omdat het de beste koop zou zijn volgens de consumentenbond.
Maar als ik hier de reviews lees breng ik hem maandag gelijk weer terug

Pluspunten

• nvt
  • nvt

Minpunten

• nvt
  • nvt

Kobus 16-07-2019

Waardeloos

Geschreven voor: WOLF-Garten A 340 E

Dit slappe plastic apparaat valt na 3x uit elkaar, het plastic scheurt en de machine stikt. 3 meter maaien en de zak is vol. Is nog niet geschikt voor kunstgras.

Pluspunten

• Geschikt voiir 1 m2 gras
  • Kleur is mooi

Minpunten

• Goedkoop plastic
  • Zak is te snel vol

brands 02-07-2017

Grasmaaier

Geschreven voor: WOLF-Garten A 340 E

Ik heb deze grasmaaier 2 jaar geleden gekocht en vandaag hield hij er ineens mee op. Wat ik ook probeerde, niet aan de praat te krijgen en voor deze investering ga je natuurlijk niet langs een monteur. Ik heb 2 jaar wel genoten van deze grasmaaier, hij deed wat hij moest doen, maar een levensduur van 2 jaar is niet erg lang, dus wat mij betreft een onvoldoende.

Pluspunten

• In hoogte verstelbaar
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Veel te korte levensduur

Dolle1965 23-07-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten A 340 E

Prima apparaat, goed maairesultaat, makkelijke hoogteverstelling, redelijk eenvoudig te monteren. Dus volledig aan te bevelen.