WOLF-Garten Ambition 34 E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten Ambition 34 E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Coena 01-06-2018

Miskoop

Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Miskoop van het jaar. Gras wordt slecht opgevangen. Blijft altijd een spoor gras achter welk aan de wielen blijft plakken. Advies van Wolf om dan maar een machine met een breder snijblad te kopen. Moet minimaal 2 x over de dezelfde plek maaien om alles weg te krijgen en ben dus ook 2 x zo lang bezig. Opvangsysteem klopt dus niet.

Pluspunten

• Robuuste machine

Minpunten

• Slecht opvangsysteem

Maria 09-03-2017

Goede grasmaaier

Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Prima grasmaaier. Ik had heb zo in elkaar gezet maar ik kan hem niet inklappen met die kunststof vleugelmoeren dat is jammer. De rest kan niet anders dan goed zijn de vorige Wolf Garten is 26 jaar geworden en we hadden 300 m2 gras.

Minpunten

• kunststof vleugelmoeren met greepje

Cees P43 18-05-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Kwalitatief goede maaier. Kunststof behuizing en gras opvangbak degelijk uitgevoerd. Motor loopt soepel en is opvallend stil.

tester55 05-09-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Apparaat is degelijk, maait uitstekend, gebruiksgemak prima. Ook de grasopvangbak is mooi uitgevoerd, eenvoudig te legen. Zeer veilig in het gebruik. Starten met extra beveiligingsknop, stopt onmiddellijk als het handvat wordt losgelaten. Snoer kan goed geleid worden om te voorkomen dat het onder de maaier komt. Maaihoogte kan eenvoudig worden ingesteld. Kortom een uitstekend apparaat voor een goede prijs!!
Duurzaamheid kan ik natuurlijk pas beoordelen na enkele jaren gebruik, maar alles ziet er degelijk uit.

Nico194668 08-08-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Prima maaimachine. Eenvoudig in gebruik. Goed maai resultaat en kan makkelijk in elkaar worden gezet.

Henk hendriks 06-08-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

De hoogteinstelling van 5 hoogtes is heel gemakkelijk. Geen gedoe meer met het omkeren van machine en de wielen in de betreffende uitsparingen klikken zoals bij mijn vorige machine, een Bosch Rotak 32.

susanne weide 20-07-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Voor een vrouw is de maaier nogal zwaar te hanteren.
Grasvangzak is handig.
De 5 standen zijn ook heel handig.
De gebruiksaanwijzing voor het in elkaar zetten van de maaier is onduidelijk. Tekening met onderdelen is niet goed. Een goede foto van de maaier zou handig zijn. Neem een voorbeeld aan de uitleg van IKEA bij producten, stap voor stap.

A.Dierk. 24-06-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Door zijn lichtgewicht en compacte vorm is deze grasmaaier een uitkomst voor mensen die niet zwaar mogen of kunnen tillen , het maairesultaat is erg goed en om de grasmaaier weer schoon te maken gaat dan erg makkelijk , nu is grasmaaien een leuke bezigheid !

naam58576 14-05-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Zeer degelijke machine. Duurzaamheid zal, hoewel ik dat nu nog niet kan beoordelen, dan ook zeer goed zijn.
Maairesultaat is netjes. De grote variatie in maaihoogtes (5) maakt dat elk gazon netjes kan worden gemaaid.

oranje20 13-05-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Door de vele regen, was het gras langer dan normaal, maar dat is voor de Wolf-Garften Ambition 34 E geen probleem. Moeiteloos maait hij het gras, net zo kort of lang als je een van de 5 standen kiest. Heel gemakkelijk is de maaihoogte te verstellen, heeft een grote gras opvang bak, die gemakkelijk te legen is!
Hij loopt heerlijk soepel, en maakt minder herrie, in vergelijking met onze oude grasmaaier. Ik was verbaasd te lezen aan hoeveel veiligheidspunten deze maaier voldoet ! Door zijn frisse kleuren en duurzame uitstraling, vind ik dit een klasse product !

Hellen van dam 12-05-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Wat een super grasmaaier niet zo zwaar dus makkelijk te gebruiken de maaier maait goed fijn dus er kan een hoop in de opvangbak geeft goed aan wanneer die vol is en door dat die niet zo zwaar is ook makkelijk te gebruiken door kinderen die willen maaien super maaier

petra harder 07-05-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

blij verrast dat ik de grasmaaier mocht testen.
zoonlief heeft hem in elkaar gezet, waarbij de opvang-
bak nog de meeste moeite kostte, gelijk uitgeprobeerd.
ongelovelijk hoeveel gras er nog afkwam [ik had de vo-
rige dag nog handgemaaid], en hoe snel. de machine loopt
heel licht en kost nauwelijks kracht
hier ga ik heel veel plezier aan beleven, alhoewel nu
natuurlijk wel iedereen het gras wil maaien.
enigste minpuntje is dat de duwstang na gebruik niet
inklapbaar is, zodat hij wat minder ruimte inneemt.

MTD Products Benelux BV 27-05-2014

Beste Petra,
als je de schroeven waarmee de duwboom aan de maaier zit bevestigd los draait en de vleugelmoeren aan de duwboom los draait, dan kan het onderste gedeelte naar voren worden geklapt en het bovenste deel weer terug naar achteren. Eventueel kunt u de grasopvangzak bovenop de grasmaaier stapelen voor compact opbergen. Let wel even op dat de kabels niet verstrikt raken waardoor ze kunnen beschadigen.
Vanessa van Herpen
MTD Products Netherlands BV
CubCadet/WOLF-Garten/MTD

Anja Mols 29-04-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Een degelijke, robuuste grasmaaier.
Een goed maairesultaat en dankzij de opvangbak alles snel weer opgeruimd.
Deze maaier produceert minder geluid dan andere bij mij bekende maaiers. Erg prettig tijdens het maaien voor mij en de buren!

De maaihoogte is in een handomdraai in 4 hoogtes instelbaar.
Gaat soepel over het gazon heen, je hoeft niet veel kracht te zetten.
Doordat de steel inklapbaar is en het apparaat laag is deze makkelijk op te bergen of op te hangen.
De opvangbak is flexibel en daardoor makkelijk schoon te maken en op te bergen. Kun je goed uitkloppen.

Vanderree 15-06-2012
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Sterke maaier. Handig in gebruik. Goed resultaat.

Joram en Charlotte 03-09-2011
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Gisteren binnen gehad en in elkaar gezet, dat lukt iedereen wel denk ik. Viel me op dat het geheel goed verpakt is en de handleiding duidelijk. Verder is het een mooi apparaat om te zien en voelt het voor kunststof allemaal degelijk aan, maar alle maaiers in deze prijsklasse zijn ervan gemaakt. De dumboom is in hoogte verstelbaar en da's erg handig want met mijn 2m lengte kan ik dus nu gewoon rechtop lopend maaien. Als je de handle los laat staat hij eigenlijk binnen een seconde stil, erg goed. De soft-start op de motor voorkomt ook dat je stoppen er gelijk uit liggen en de maaier maakt weinig lawaai vindt ik. Maaien gaat perfect, maar de oude die hij verving was eigenlijk al langer aan vervanging toe. Maai resultaat is prima, maait erg dicht langs de kanten en er blijft erg weinig gras liggen. Duurzaamheid is nvt. omdat ik daar nog niks over kan zeggen. Aanrader voor mensen die weinig gras snel en goed willen maaien.

Joyce Dunnebier 10-05-2011
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 34 E

Ik heb de grasmaaier twee keer gebruikt, grasveld van 90m2. Degelijk apparaat, mooi resultaat tot nu toe. Over duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen. De hoogte is eenvoudige in te stellen. Ook is de opvangbak makkelijk te legen zonder al te veel geknoei.
Enige wat mij nog onduidelijk is, is hoe je de duwstang kan "inklappen", voor het opbergen. Je lijkt dan de schroeven los te moeten draaien en dat is wat onhandig.