WOLF-Garten TT 350 S - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten TT 350 S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EdMel 24-09-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten TT 350 S

Zelfde ervaring als vorige reviewer; Inwendige tandwieltjes slijten snel, waardoor overbrenging op een gegeven moment gaat haperen. Repatariekosten zijn hoog, waardoor machine "Total Loss". Wolf kan geen coulance bieden of garantie. Wegwerpmaaier. Miskoop.

maszek 24-07-2013
Geschreven voor: WOLF-Garten TT 350 S

Ik heb deze maaier gekocht bij de Welkoop, omdat ik op zoek was naar een smalle maaier. Na een paar weken licht gebruik bleek een van de kunststof tandwieltjes in het rechterwiel te zijn versleten, waardoor hij alleen nog maar werd angedreven door het linkerwiel. Maaier teruggebracht naar Welkoop, maar de fabrikant Wolf wilde de machine terug hebben waardoor ik nodeloos lang moest wachten op vervanging.
Het is - ook op de lichtste stand - een stugge maaier, zonder vliegwiel, waardoor de messen meteen stoppen te sraaien als je stil staat. Vroeger deden de handmaaiers dat beter.