WOLF-Garten TT 300 S - Reviews

• Slecht
  • Slecht

Teun 25-04-2018

Maaier of graskneuzer

Aanbieding gekocht voor mijn zoon met nieuw glad grastapijt. Na 1x maaien van half veldje deed ie het niet meer. Terug geweest naar leverancier. Wielen open gemaakt en gras tussen de kunststof tandwielen verwijderd. Nu iets langer gras...helaas het wordt omgeduwd, gekneusd maar niet afgemaaid. Indien ik de slijprand iets vaster zet blokkeert het messenstelsel. Terug naar de leverancier kan niet. Terug naar de producent??? Dit apparaat deugt echt niet.

Minpunten

• gebruik
  • weerstand slijpstrip
  • kunststof tandwielen
  • gras in de wielen tussen de vertanding

Firefoxx 08-04-2018

Waardeloos

Waardelos ding, ik heb hem 2 jr. Weinig gebruikt want klein grasveldje. En nu doet ie het al niet meer.
Zonde van het geld dus !

Minpunten

• binnen 2 jaar al kapot
  • weggegegooid geld

bblontrock 06-09-2015

4,7
Wat een ellende. Loopt constant vast en het resultaat lijkt nergens naar. Misschien moet je het contant bijscherpen maar hoe doe je dat. Heb uiteindelijk een klein elektrisch op de op kunnnen tikken en ja, dat is het.

EdMel 24-09-2014

Heb nu een Husqvarna, wat een verschil; Dat is pas een maaimachine! Zeer weinig duwkracht nodig, loopt geolied. Scherpe messen. Knap staaltje techniek.

• Product jaar of meer in bezit

Zie ook de reviews bij de TT 350 S; Zelfde euvel: Tandwielen slijten, waardoor overbrenging hapert. Wolf is niet thuis.

5,7
Dacht aanvankelijk een goede maaier, maar na verloop van tijd grijpt het aandrijfmechanisme niet meer goed aan en draaien de messen dan weer wel, dan weer niet.
Reparatie loopt in de papieren en maaien nu dus "Total loss".
Miskoop.