WOLF-Garten LI-ION Power 34

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten LI-ION Power 34 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

meerminfan 29-09-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten LI-ION Power 34

handle voor de maaihoogte is niet goed gemonteerd op de betreffende plek.
zit nu met een touwtje op een vaste hoogte!
de accu gaat maar een half uurtje mee!
dan moet hij weer meer dan 6 uur opladen!!!!
gebruiksgemak???

MTD Products Benelux BV 05-10-2015

Geachte heer, mevrouw,

Wij zouden graag in contact met u treden om uw reviews te bespreken en een passende oplossing voor de problemen met uw maaier te bieden.

Wilt u ons bellen op 073-5235850?

met vriendelijke groet,
Team MTD Products Netherlands B.V. / WOLF-Garten

meerminfan 25-08-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten LI-ION Power 34

WOLF-Garten Li-Ion Power 34 bar en boos zo'n slechte accu en bovendien zit het handeltje om de hoogte in te stellen los in de behuizing. dus geen instellen mogelijk. er zit nu een touwtje aan heerlijk zo'n nieuw maandagochtend maaier.
de accu maait bijna 25 minuten dan is hij leeg en moet maar liefst 6 uur worden opgeladen. dus in 3 dagdelen kan ik mijn grasveldje doen. zijtuin dan nog eens apart. "heerlijk zo'n slechte accu!!"

Paul Brackel 07-05-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten LI-ION Power 34

Prima apparaat. Gemakkelijk in elkaar te zetten en gemakkelijk in het gebruik. Opladen duurt 5 uur. Ons grasveld is 2 stukken van 75 m2.

De eerste keer rond 20 april stond het gras errug hoog (daar was ik met een handmaaier niet door heen gekomen) en kwamen er 12 bakken gras vanaf - batterij was halverwege leeg - niet verwonderlijk.

Gisteren in 45 min gras gemaaid met 80% van 1 batterijlading - 2 bakken gras opgevangen.

Ben ZEER tevreden ook omdat de maaier als een stofzuiger fungeert en bijv. alle blaadjes van de magnolia opveegt.

Mijn gras heeft er nog nooit zo mooi glad en schoon bijgelegen. Echt waar. De maaier presteert BOVEN mijn verwachting.

meerminfan 05-08-2015

05-08-2015

HIJ BEVALT ERG SLECHT,door de extreem korte accutijd. ik doe er dagen over om mijn gras te maaien.

snel lopen dan is het aantal vierkante meters iets meer. hij maait maar bijna een half uur en moet dan meer dan 6 uur weer opladen.
dat kan toch niet de bedoeling zijn? zo doe je dagen over een grasveldje.

als je 's morgens even tijd hebt kun je overdag laden en 's avonds nog eens maaien (als je weer tijd hebt en als het dan niet regent). dan 's nachts weer laden en volgende dag laatste restje maaien.

dus als niet alles meezit, (tijd en regen) dan duurt het 3 dagen! dan ben je met dit groeizame weer al weer bijna toe aan de volgende beurt voor het eerste deel van je tuin!!!

zo kan het toch niet bedoeld zijn?