WOLF-Garten LI-ION Power 34 - Reviews

Maaibreedte
34 cm

4,1

meerminfan 29-09-2015 Product half jaar in bezit

handle voor de maaihoogte is niet goed gemonteerd op de betreffende plek.
zit nu met een touwtje op een vaste hoogte!
de accu gaat maar een half uurtje mee!
dan moet hij weer meer dan 6 uur opladen!!!!
gebruiksgemak???

meerminfan 25-08-2015 Product kwartaal in bezit

WOLF-Garten Li-Ion Power 34 bar en boos zo'n slechte accu en bovendien zit het handeltje om de hoogte in te stellen los in de behuizing. dus geen instellen mogelijk. er zit nu een touwtje aan heerlijk zo'n nieuw maandagochtend maaier.
de accu maait bijna 25 minuten dan is hij leeg en moet maar liefst 6 uur worden opgeladen. dus in 3 dagdelen kan ik mijn grasveldje doen. zijtuin dan nog eens apart. "heerlijk zo'n slechte accu!!"

Paul Brackel 07-05-2015 Product maand in bezit

Prima apparaat. Gemakkelijk in elkaar te zetten en gemakkelijk in het gebruik. Opladen duurt 5 uur. Ons grasveld is 2 stukken van 75 m2.

De eerste keer rond 20 april stond het gras errug hoog (daar was ik met een handmaaier niet door heen gekomen) en kwamen er 12 bakken gras vanaf - batterij was halverwege leeg - niet verwonderlijk.

Gisteren in 45 min gras gemaaid met 80% van 1 batterijlading - 2 bakken gras opgevangen.

Ben ZEER tevreden ook omdat de maaier als een stofzuiger fungeert en bijv. alle blaadjes van de magnolia opveegt.

Mijn gras heeft er nog nooit zo mooi glad en schoon bijgelegen. Echt waar. De maaier presteert BOVEN mijn verwachting.