Gardena Kooimesmaaier 330 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gardena Kooimesmaaier 330 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f**********@p******** 24-08-2021

Prima grasmaaier

Geschreven voor: Gardena Kooimesmaaier 330

Heb de grasmaaier nu een paar maanden in gebruik.
De grasmaaier bevalt mij nog steeds goed. Ook mijn buren hebben ontdekt dat onze grasmaaier beter maait dat van hun en ze lenen steeds onze grasmaaier zodat ons grasveldje er perfect eruit ziet.

Pluspunten

• Maait goed
  • Makkelijk opbergen

f**********@p******** 06-05-2021

Prima grasmaaier

Geschreven voor: Gardena Kooimesmaaier 330

Maait soepel en een goed maairesultaat.
Makkelijk opbergen door inklappen van het handvat.
Geen spijt van gehad door het te kopen.

Pluspunten

• Maait goed
  • Makkelijk opbergen

Consupiet 22-07-2017

Hand-aangedreven grasmaaier...

Geschreven voor: Gardena Kooimesmaaier 330

Hoewel Kieskeurig hier beweert met een electrische Gardena grasmaaier van doen te hebben is dit toch echt een handgrasmaaier!! De hier aangegeven li-on accu is dus niet nodig.. Ik heb deze handmaaier nu ruim een week in bezit en wat opvalt is de betrekkelijke geruisloze werking. Bij in het in elkaar zetten van deze maaier moet wel even goed de tekening bekeken worden want e.e.a. is niet meteen duidelijk. De maaihoogte is redelijk makkelijk in te stellen en is aangegeven met duidelijke stickers aan weerszijden van de machine. De vertrouwde Gardena kwaliteit is ook hier merkbaar. Optioneel is een grasopvangbak verkrijgbaar en de duwboom is na gebruik dubbel te klappen voor ruimtebesparende opslag. Ongetwijfeld een machine voor jarenlang probleemloos gebruik!

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Ruimtebesparende opslag
  • Lichte geruisloze werking

Minpunten

• Montagebeschrijving iets onduidelijk