Flymo Turbo 400 - Reviews

40 cm
Zelfrijdend

4,5

Acasol 20-08-2013 Product paar dagen in bezit

Gister voor de tweede keer mijn gazon gemaaid met mijn nieuwe Flymo. Dit is mijn tweede (40cm) Flymo en bevalt net als de vorige uitstekend. Het kost weinig moeite om de flymo vooruit te bewegen, het gaat bijna vanzelf en veel lichter dan een grasmaaier op wielen, bovendien kun je m alle kanten uit bewegen zonder teveel inspanning. De vorige flymo was het oude model en is weggegaan omdat we geen tuin meer hadden.

Kieskeuriggebruiker Achterhoek 06-06-2012 Product jaar of meer in bezit

2,3
Wat een waardeloos ding. Twee maal over de V-snaar kapot. Gras maaien op de hoogste stand kost hem al teveel moeite. Dat "hover" effect is er ook niet. Als je wat wilt zul je hem moeten trekken ipv duwen. Of maaien als het gras iets nat is, maar dit natuurlijk niet goed voor het mes.... Dus in de anderhalf jaar dat ik hem in het bezit heb alleen maar ellende.

Toch maar een "normale" maaier kopen.

Cor130 06-08-2011 Product jaar of meer in bezit

3,3
-Is snel uit doos te monteren-Duidelijke gebruiks aanwijzing.Zou goed zijn voor het kleine gazon van ons, maar loopt op onze kort gehouden droge grasmat steeds vast als je hem "heel rustig" vooruit probeert te duwen.kan alleen trekkend maaien en maait het gras niet kort af.2 maal maaien is nodig voor enig resultaat.De vorige flymo die we hadden met sterkere motor deed het meer dan 10 jaar prima.Bij deze braken al na 3 maanden de bevestigingsnokjes onder het maaimes af.Door er een bijgeleverde extra pakking(waarop nieuwe nokjes zitten) tussen te zetten is het probleem opgelost.Het maaien is erg tijdrovend en het resultaat beperkt.