Powerplus POWXG6150

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Powerplus POWXG6150 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

brands 20-07-2017

Miskoop???

Geschreven voor: Powerplus POWXG6150

Afgelopen weekend mijn grasmaaier ontvangen en het in elkaar zetten ging redelijk eenvoudig en snel.

Toen ik hem vervolgens wilde uitproberen kwam ik er achter dat men een kunststof hendel met tandje heeft bedacht wat in de daarvoor geschikte inkepingen gestoken moet worden om de maai-hoogte te bepalen. En wat denk je, hij schiet geregeld terug naar de laagste stand. Het tandje past niet goed in de inkepingen en het tandwiel is ook makkelijk buigzaam. Ik kon meteen al niet echt genieten, omdat ik maar 2 standen kon gebruiken (hoogste en laagste).

Dus absoluut geen duurzaam product, behalve als je altijd de laagste of hoogste stand wil gebruiken. Het heeft in dit geval met keuze materiaal te maken, dus ik kan niet zeggen dat dit een productie foutje is, het ontwerp is gewoon matig.

Minpunten

• Niet duurzaam