MTD Optima 34 E - Reviews

34 cm
Inhoud opvangbak
30 liter
1 kW

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

jessica 31-07-2017

Goede praktische grasmaaier

In onze nieuwe tuin hadden we ook een grasveld en dus moest er een grasmaaier komen. Omdat ik niet van al het gedoe met benzine maaiers houd (geur, geluid, moeite), uiteindelijk deze elektrische maaier gekozen. Het gras was inmiddels al meer dan halve meter hoog, maar dat was geen probleem voor de maaier. Inmiddels na een paar weken een tweede ronde gemaakt en begint het er weer als een grasveld uit te zien. De maaier doet het prima, niet alles komt in de bak, zeker niet met heel hoog gras en het is niet een stille machine, maar welke grasmaaier is dat wel?
In elkaar zetten was niet erg lastig, het is wel verstandig de gebruiksaanwijzing hiervoor te raadplegen. En een verlengsnoer heb je absoluut nodig, want de stekker heeft maar een paar cm snoer.

Pluspunten

• maait ook hoog gras
  • makkelijk te bedienen
  • kan veel gras in de bak opvangen

Minpunten

• lawaai
  • verlengsnoer noodzakelijk

Matthieu 26-07-2017

Heerlijke grasmaaier

Naar aanleiding van een vergelijkende test deze grasmaaier gekocht. ik wist niet dat gras maaien zo leuk zou zijn! Praktisch geluidloos doet de maaier wat hij moet doen. Opruimen is makkelijk en schoonmaken ook, kortom fantastisch!

Pluspunten

• weinig lawaai
  • soepel bewegen

Simon 19-07-2017

Goede aankoop

Een geweldige machine, die doet wat is beloofd. De mulch functie is top en de machine is stil. Voor deze prijs een geweldige kwaliteit.

Pluspunten

• Maait uitstekend
  • Mulchfunctie
  • Makkelijke hoogte verstelling

Minpunten

• De stang die je moet gebruiken mag iets langer