Makita DLM431PT2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita DLM431PT2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Ton vd S 24-09-2019

Stille en toch krachtige maaier

Geschreven voor: Makita DLM431PT2

Ik heb deze maaier gekocht vanwege zijn capaciteit en maaibreedte. Ik had altijd moeite met de graskantjes dat deze niet meegemaaid werden; deze maaier maait bijna net zo breed als de maaier zelf is, dus de volle breedte. Krachtige accu maaier en geen herriemaker. Ik maai 125 m2 per keer en kan dat meestal 3 keer doen zonder op te laden. Soms als het gras wat hoger staat red ik het net niet maar met een klein uurtje zijn de accu's weer opgeladen. Wat ook fijn is dat de Makita alles meeneemt ook blaadjes er blijft niets liggen. Ik ben er erg tevreden mee en ga beslist meer Makita accu apparaten aanschaffen, deze werken namelijk allemaal op dezelfde accu's. Ik heb deze maaier nu n halfjaar.

Pluspunten

• accu, dus geen snoer meer
  • maait bijna volle breedte van de machine
  • laat geen gras liggen
  • geen lawaaimaker

H.Sardha 02-05-2019

licht gewicht , mooi accu pakket

Geschreven voor: Makita DLM431PT2

heb hiervoor gekozen wegens laag gewicht gebruik van accu dus minder onderhoud minder geluid en zeer wendbaar echter met een 4 takt motor heb je veel meer vermogen waardoor het maaien sneller gaat indien het gras hoger is. De duwbeugel was orgineel kromgebogen geleverd (fabrikage fout) de bouten om knoppen aan te draaien zijn na eerste gebruik al versleten dus gaan binnenkort roesten terwijl Makita hoogwaardige producten heeft.

Pluspunten

• laag gewicht
  • wendbaar
  • mooi accu pakket
  • groot grasopvangbak

Minpunten

• accu niet sterk genoeg indien gras hoger is
  • afwerking matig, dunne bouten
  • hoogte verstelling niet praktisch
  • behuizing duw beugels niet solide
  • stopt te vaak tijdens maaien