Gardena Lawnmower 380 EC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Gardena Lawnmower 380 EC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

rob.banska 23-03-2014
Geschreven voor: Gardena Lawnmower 380 EC

Na lang wikken toch besloten deze electrische kooimaaier te kopen. Voorheen altijd een roterende maaier gehad. Afgelopen jaar nieuw gras gezaaid en advies gekregen dat kooimaaiers beter zijn voor het gras omdat ze het knippen en niet afbreken. Gisteren voor het eerst gemaaid: - loopt heel licht en maakt echt weinig geluid - sneller klaar dan met vorige maaier - je moet wel de maaibanen redelijk overlappen om alles goed te maaien Ik heb redelijk vaak last van keel en ogen tijdens het maaien en de eerste keer van het seizoen helemaal. Nu helemaal geen last van gehad, ik denk dat dit kont door het maaisysteem aangezien er ook minder vocht uit het gras verdwijnt doordat het geknipt en niet gehakt wordt. Tot nu toe helemaal blij met mijn aankoop.
Duurzaamheid kan ik nog niet zeggen maar moest ik invullen.