BLACK+DECKER EMAX32S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER EMAX32S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Paul 19-08-2020

Niet Black en Decker waardig

Geschreven voor: BLACK+DECKER EMAX32S

De maaimachine is niet duur, maar een slecht ontwerp. Geeft op een maaihoogte van 22mm.dat heb ik weten te benaderen door een afstandsbus op het mes te zetten, een stel straatstenen op de machine te leggen tijdens maaien en heel langzaam te lopen. Bij navraag bij B&D klantenservice kreeg ik niets zeggende antwoorden. Ik heb de machine nu 4 maanden, maar hij gaat de 12 jaar van zijn voorganger (Wolf) niet halen. Erger nog de oude machine was, nog beter dan deze. EUR 90 weggegooid geld. Goedkoop is bij B&D dus ook duurkoop geworden.

Minpunten

• Maaihoogte veel te hoog
  • Opvangbak moeilijk op te hangen
  • Slecht ontwerp

MrEd 18-04-2020

Prima Maaier

Geschreven voor: BLACK+DECKER EMAX32S

Doet wat het moet doen. Ik maai mijn gras al 2 jaartjes zonder problemen. De maaier voelt wat fragiel aan, maar voor dat geld is dat ook logisch.

Pluspunten

• Handige opvangbak
  • Redelijk stil

Minpunten

• gras hoopt zich op aan de binnenkant bij de messen

ian 10-10-2018

waardeloos

Geschreven voor: BLACK+DECKER EMAX32S

ik heb deze grasmaaier net iets meer als 2 jaar en de lagers van de blad aandrijving zijn kapot en dat met een heel klijn te maaien tuin contact opgenomen met black en dekker, standaard reactie buiten garantie pech gehad van een no reply e-mail adres echt waardeloos ik zou deze speelgoed machine niemand aanraden.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• lagers blad aandrijving
  • levensduur